Ripollès

213. VF de la Roca de la Creu (Ribes de Freser)

LA VIA FERRADALa VF del Roca de la Creu (K2/3) és la primera via ferrada de la Vall de Ribes. Va ser inaugurada l’any 2017 i fou impulsada pel Consell Comarcal...
GR3: Vidrà - Els Munts

La temporada 2020/21 del grup del GR ha estat catastròfica. Les restriccions motivades pel COVID19 no ens han permès fins ara fer les sortides col·lectives que programem...
Etapa 1- Ripoll- La Seu d'Urgell per carretera.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Altimetria del dia d'avui.Aquests tres dies seran molt importants per futures sortides amb la bicicleta. Fins al dia d'avui, he...

Avui destaquem : La Font de la Plana de la Vall de Bianya

Situeu-vos a la carretera N – 260 amb direcció al Ripollès des de la Vall de Bianya, passat el restaurant La Mercè, a la dreta surt un camí cimentat amb el cartell de...
Via romana d’Àger (925 m)

Dissabte 3 d’abril de 2021Seguint les petjades de fa dos mil anysHora de sortida: Set del matí.  Ubicació: Comarca de la Noguera.  Temps aproximat: 5 h 45 min...

Avui destaquem : La Font dels Barbers de Riudaura

Riudaura és un municipi de la comarca de la Garrotxa, a les Comarques Gironines. Es troba a l’extrem occidental de la Garrotxa, al límit amb les comarques d’Osona...
Puig Cornador (1.229 m.)

var Latitud_sortida = 42.136780; var Longitud_sortida = 2.138013; var Mapa_defecte = 'ICC'; var Domini = new String(window.location.protocol +...
Fageda de la grevolosa.

Descripció de la ruta; avui detallem una excursió tranquil·la per gaudir de la natura en estat pur. La Fageda de la Grevolosa és un dels racons naturals més màgics de la...

L’Estany de Vallter 2000 de Setcases

L’Estació d’esquí alpí de Vallter 2000 és la més oriental dels Pirineus catalans. Es troba situada a la comarca del Ripollès, al municipi de Setcases. Des de...
Cotaca al Barricó,el Baell.

La via te molt bona roca però amb forçabegetació.Escalada de placa farcida de bons cantells llevat del tram de 6b que són tres o quatre metres.El mur de l'últim llarg és...
VALL DE RIBES. CAL BARRICÓ. Via

VALL DE RIBES. CAL BARRICÓ. Via "TOSSUTS".

2/09/20. Aquest dimecres anem a Cal Barricó, Vall de Ribés. El Ramir i el Manel van a la via Aigua i  tabac, amb la Isabel anem a la darrera via  oberta en aquest...
Sabina Mosquitera a Gitarriu.

L'anomenada Integral de Gitarriu consisteix en enllaçar les tres feixes de Gitarriu aconseguint així un recorregut ben reeixit i variat on només caldrà caminar uns metres...
Via

Via "K" a Coll Roig, El Ripolles

Diumenge 26 de juliol de 2020La via que proposo ara, podríem dir que és la contraposició entre el "bé i el mal". No us crideu a engany, la via ens ha agradat força, tot...
Canal del FRESER superior (GoPro)

Què sabem d'aquesta canal?És una conducció d'aigua, feta de pedres lligades amb ciment amb un coronament de taulons de fusta (esporàdicament amb formigó, quan les...
GR3: Sant Joan de les Abadesses - Vidrà

Aquesta nova etapa del GR3 ha estat molt especial. La teníem programada amb el grup de caminadors per al 14 de març però la vam haver d'ajornar a causa del COVID-19. Avui,...
Serrat dels evangelis.

Descripció de la ruta; per fer aquesta excursió ens dirigirem al poble d'Ogassa, situat al bell mig de la comarca del Ripollès, un municipi força disseminat, distribuït en...