Sant feliu de guixols

GR92: Sant Feliu de Guíxols - Tossa de Mar

El GR92, el camí del Mediterrani, va ser el primer GR que vam fer amb el grup de caminadors. Es va iniciar el 2008 i va durar tres anys. Justament el dia que es va fer...
Platja d’aro – camí de ronda.

Descripció de la ruta; excursió tranquil·la i planera que va de Platja d'Aro a la Platja de Sant Pol (Sant Feliu de Guíxols), tot passant per s'Agaró. Un tram va pel Camí...
Llafranc – tamariu (camí de ronda).

Descripció de la ruta; excursió circular situada en plena Costa Brava, que ens portarà de Llafranc a Tamariu, passant pel Puig Gruí, per retornar a Llafranc pel GR-92...
Entre roques, alzines i pins

Copa Catalana de curses d’orientació 2019Cursa de les Cadiretes a Sant Feliu de GuíxolsCategoria H60 2 km. 17 fites54-51 3 km. reals 96 metres de desnivell positiu  3r....
Els Carcaixells i el Montclar

29.12.18  Ruta en gran part circular, d’uns 8 Km de recorregut i 340 m de desnivell, pel massís de l’Ardenya, al Baix Empordà, per on ens enfilarem a les crestes...

443 - Circular Vilallonga de Ter 241018

443 - CIRCULAR VILALLONGA DE TER (24-10-2018)Aproximació des de Sant Feliu de Guíxols: Avui la sortida estava previst fer Bastiments, Becivers, Coll de la Geganta, Pic de la...

422 - Sant Feliu de Guixols 201217

422 - Sant Feliu de Guixols 201217Si us voleu baixar el track d'en Josep Samsó, cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc per Josep Samsó:Si voleu més detall d'en Josep Samsó...
Tossa de mar - camí de ronda.

Descripció de la ruta; en aquesta sortida expliquem un tram del Camí de Ronda, amb sortida de Tossa de Mar, i direcció a Sant Feliu de Guíxols. Nosaltres però, no...
Ferrata de cala moli (sant feliu de guixols)

Feia temps que tothom em parlava de la Ferrata de Cala Molí a Feliu de Guíxols i em cantava les seves meravelles. Jo em resistia dient que estava molt lluny,  finalment...

405 coves d’anes 190417

405 COVES D’ANES 190417Aproximació des de Sant Feliu de Guíxols: Sortim per la C-65 fins a Llagostera on agafem la GI-674 direcció Caldes de Malavella que travessem...

390 Bassegoda (des de Can Gusti) 161116

390 Bassegoda (des de Can Gusti) 161116 Aquesta sortida la fem quatre xiruques de la costa. Sortim de Sant Feliu de Guíxols amb direcció Cassa de la Selva – Girona Salt...

Sant Feliu de Guíxols

Vies obertes i repetides l’hivern del 2016, algunes de les vies ja estaven obertes, ja que hi havia algun pitó molt, molt rovellat (SENSE DADES), la majoria de vies les...

382 - castell de farners 210916

382 - CASTELL DE FARNERS DES DE LA GORGA D’EN VILÀ (21-09-2016)Aproximació des de Sant Feliu de Guíxols: (l’aproximació des de la CC ja la fareu vosaltres i...
Via ferrada de la Cala del Molí

19.07.16  Ara que ens trobem en plena canícula, ve de gust fer activitats a la vora del mar, per això després d’un bon bany hem anat a fer la cèlebre via ferrada de...
De Cantallops a Pineda de Mar

Dins el projecte de "Tot Catalunya" aquest tram és el que ens faltava per unir el sud i el nord de Catalunya pel cantó oriental.Després d'una bona estona per l'autopista fem...
Trailwalker amb rècord mundial gironí

L'equip del Ciutat de Girona-Club Esquí Girona, format per Toti Bes, David Coma, Ignasi Riuró i Adrià Canimas, cobreix els 100 km entre Olot i Sant Feliu de Guíxols amb poc...
Puig Gros (325 m) i el rocam de l'Ardenya.

IntroduccióCap de setmana gris i sense gaires expectatives de bones vistes. Amb aquest panorama per davant, decideixo sortir a un cim modest i molt proper, el Puig Gros. No té...

313 - Cadiretes Megalítica (28-01-2015)Aproximació des de Sant Feliu de Guíxols: Sortim a dos quarts de nou i agafem la C-65 fins al trencant que va a Sant Llorenç GIV-6764...

297 ANDORRA, ENGOLASTERS, VALL DEL MADRIU 08102014 Aproximació:  A les 7 ens  trobem al bar que hi ha a la benzinera de Berga, situada al cap d'avall del passeig de...
Recull de ferrades 2014

Aquest estiu, després de força temps sense fer cap via ferrada, n'hem fet algunes pensant en la nostra visita a les Dolomites.Primer va ser a Andorra. La ferrada de Segudet, a...
278 Collada Fonda - Costabona 140514

278 Collada Fonda - Costabona 140514L’aproximació dels de la C.C. ja la hi posaràs tú o bé en Casafont.Aproximació des de Sant Feliu de Guíxols; agafem la C-65 Fins a...

277 Queralt, coll de la Mel i retorn a Queralt pel camí de l’aigua. 070514Aproximació, des del Bages per la C-16 fins a Berga, després de recollir el Berguedà i esperar...

276 De la Font de l’Alzina als Metges per corriols 30-04-2014Aproximació des de Sant Feliu de Guíxols; sortim a les 8 del matí per la C-65 fins a Cassà de la Selva, a la...

267 -  Vidrà-Bellmunt-Tosca de Degotalls-Salt del Molí del Salt-Pont de Salgueda-Vidrà 26-02-2014La sortida d’avui, per diferents raons només la vam poder fer el...