Segon circuit d'entrenament escales, 3 series x 5 escales de Tarragona

Recorregut:p.= pujadab.= baixadaesc.= escalesSortim pàrquing C/ Francesc Bastos.C/ Jaume I avall, C/ Smit fins el C/ Castanys.1.- 3 series esc. farinera a tope, b. esc. recuperant fins 110-120 ppm max., si convé fem una volta pels voltants.Anem pel C/ la Unió a buscar el Palau de Congressos.2.- 3 series esc. noves Palau de Congressos a tope, b. esc. recuperant fins 110-120 ppm max., si convé fem una volta pels voltants.Anem a l'estació, pugem el Vial Bryant a ritme fortet, recuperem baixant carretera Barcelona fins C/ Beneficència.3.- 3 series p. carrer + esc. Diputació a tope, b. esc. recuperant fins 110-120 ppm max., si convé fem una volta pels voltants.Baixem recuperant pel camí de la cuixa i anem fins el CAP Sta. Tecla Llevant.4.- 3 series escales costat de Sta. Tecla a tope, b. pel caminet recuperant fins 110-120 ppm max.Pugem pels músics suau pel C/ Bach fins piscina Tàrraco, anem a la dreta fins col•legi S. Pau, girem a la dreta fins el cementiri.5.- 3 series esc. cementiri fins dalt la font de l'Oliva, b. recuperant per la carretereta, fins 110-120 ppm max.Des de dalt anem cap a Tarragona 2, passem per dalt el pont fins l'Avda. Catalunya, i ja baixem a fort ritme per la presó, Corte Inglés i Eroski fins el pàrquing de Francesc Bastos.Mapa:Mapa3D:Perfil:Dades tècniques:Distància: 12'3 km.Desnivell +: 433 m.Temps: 1 h. 21'Velocitat mitja: 9'1 km/h. Inclós el temps de recuperació i tornada.Descarregar el Track: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=4060189

Pedrera romana del Mèdol de Tarragona (Tarragonès)

A 6 quilòmetres, aproximadament, de Tarragona, al costat de l’àrea de servei del mateix nom de l’autopista AP-7, des d’on és fàcilment accessible per una...

Sopeira - Escales - Via Boney M - 25/02/2022

Des de feia un temps teníem pendent amb el Miquel i la Pilar aquesta via i aquest divendres, tot i que no donaven massa bon temps, ens decidim anar-hi. El temps no...

Avui coneixerem : La Font de les Escales de Santpedor

Setmana dedicada a les Fonts Es una Font pública dins del nucli antic de Santpedor d’on rajava l’aigua del Clot de les Aigües o font de les Escales. Actualment la...

GR 92 Etapa 25: Torredembarra – Tarragona 17,88 km +139 m -130 m

Torredembarra a Tarragona es la continuación de las etapas anteriores del GR-92 con una sucesiones de poblaciones y playas. En esta etapa destaca por su largo recorrido sobre...

ALTAFULLA - TARRAGONA (camí de ronda)

En aquesta ocasió com que estem a les portes de l'estiu, decidim canviar una mica d'aires i anar a buscar camins per la cota zero, a poder ser pel litoral Tarragoní i un...

Variant del Circuit de l'Open Vendrell 2018

Nou post per celebrar l'entrada de la Primavera gràcies a les detallades explicacions de l'amic Antoni Larrull!L'any passat, al juny, crec recordar, havíem fet el track de la...

Variant del Circuit de l'Open Vendrell 2017

Aquest cop, l'amic Toni, ha fet els deures ràpid i ja ha deixat llesta  la narració de la ruta que vàrem fer aquest dissabte per terres Tarragonines i del Penedès:...

Sortida de Club: Cova urbana de Tarragona

Diumenge passat, després de cinc anys des de l'última visita, la UEC Tortosa es va decidir a tornar a visitar la Cova Urbana de Tarragona. Després d'esmorzar vam agafar tot...

Per a quan un circuit trail a la Marina Alta?

Des de fa un temps que pensava que segurament algun dia a la Marina es faria un circuit com el que es fa en asfalt i vist que de moment no s'ha realitzat m'he decidit a...

Les ESCALES del BALETA

Rocam de l'Olla També dos dies he començat a caminar per La Carrerada amunt. Un dia fou més complet, tot pujat per les Escales del Baleta i anant a visitar la Caseta de...