61ª MARXA de REGULARITAT

Diumenge, 6 octubre 2.019            Nova edició de la Marxa de Regularitat del Club,,....61 anys ininterrumputs de caminada es una fita de la que poques entitats del poble en podent presumir. I a més aquest any Inaugurem un Nou Camí que ens porta de Monistrol a la Colònia Gomis....El Camí de Les Esbufegades.  LA RUTA : Sortim de la Plaça Carles Amat ( Plaça del Pont ) Pel Passeig de La Canaleta.,,.Plaça de La Font Gran, cerquem a l'esquerra el carrer de La Font que mena a la Ctra.de Montserrat. La creuem per enfilar la rampa senyalada amb indicadors cap a Montserrat. Quan el camí perd verticalitat trobem un desvio a l'esquerra. El prenem per trencar ràpidament a la dreta per un corriol que ens deixa a Cap de Bou entrant pel c/ del Pi marxem per aquest fins trobar un desvio a la dreta que ens deixa a peu de camp. Aquí iniciem el NOU CAMÍ de **Les ESBUFEGADES** que ens deixa a la Colònia Gomis i al Aeri de Montserrat. Des de on iniciem el retorn per el Camí de la Salmorra ( Més conegut con Camí del Riu ) Arribant a Monistrol passem per sota el Pont Gòtic per uns pocs metres enllà agafar a la dreta un viarany que ens puja al c/ Sta. Anna i tot seguit el Pont sobre el riu Llobregat que ens deixa novament a la Plaça de la que hem sortit---  En l'apartat de FOTOS en teniu un tastet : Cercar per ordre alfabètic a la columna de l'esquerra la que porta per títol---  61ª MARXA CMM -2019-

Circuit entrenament marxa nòrdica

Es tracta del circuit que normalment utilitza el grup de marxa nòrdica per entrenar-se. Punt de sortida en el passeig marítim de Badalona, junt a l'estació Renfe,...

Que es una caminada o marxa popular ?

Com cada divendres us presento dos articles Entenem una Caminada o Marxa Popular, en dona a entendre que la pot seguir i fer la gran majoria de gent de totes les edats, donat...

Xiii marxa btt serra de biar 2017

La btt de Biar és una marxa que cada any ens sorprèn mes gratament.Lluny queda ja aquella edició de la NO senda i la seva taponera, des d'aleshores és...

De marxa nòrdica per Collserola

4.02.17  Recentment hi ha hagut un acord de col·laboració entre el CE Àliga i el Club Marxa Nòrdica Calafell per tal d’introduir l’anomenat Nordic Walking al nostre...

Riopar 2016 + marxa infantil c.e.o

En aquesta ocasió teniem 2 fronts oberts, RIOPAR amb el seu traçat com sempre espectacular on van prendre la...