Salines de Vilanova de la Sal

SerradelMontsec.cat - Reserva Starlight del Montsec, Espai d'Interès Natural de la Serra del Montsec, Espais d'Interès Geològic, Espai de Xarxa Natura 2000 Serres del Montsec, Sant Mamet i Mitjana... La comarca de La Noguera, la comarca del Pallars Jussà, la comarca de La Ribagorça d'Osca, el Mig Segre i l'Aiguabarreig dels rius Segre i Noguera Pallaresa. També sobre la cultura, els costums, les llegendes, el patrimoni (mundial, arquitectònic, arqueològic i paleontològic), excursions i rutes, espais d'interès natural, etc... Salines de Vilanova de la Sal De les salines de Vilanova de la Sal se'n treien entre 60 i 100 tones de sal l'any, i s'explotaven des de la prehistòria fins l'any 1989... SerradelMontsec.cat - Reserva Starlight del Montsec, Espai d'Interès Natural de la Serra del Montsec, Espais d'Interès Geològic, Espai de Xarxa Natura 2000 Serres del Montsec, Sant Mamet i Mitjana... La comarca de La Noguera, la comarca del Pallars Jussà, la comarca de La Ribagorça d'Osca, el Mig Segre i l'Aiguabarreig dels rius Segre i Noguera Pallaresa. També sobre la cultura, els costums, les llegendes, el patrimoni (mundial, arquitectònic, arqueològic i paleontològic), excursions i rutes, espais d'interès natural, etc... Salines de Vilanova de la Sal ARTICLES RELACIONATS Santa Margarida de Privà. Vilanova de la Sal. Paisatge dels Aspres del Montsec L’enigma de Montclús. Santa Linya. Cova Gran de Santa Linya Monestir d’Avellanes. Os de Balaguer. Arxiu Gavín, Os de Balaguer El Balconet de Santa Linya Sant Pere de la Vall. Santa Linya. Aerinita del Montsec Arnau Mir de Tost. Senyor de la Guerra. Congost del Mu. Alòs de Balaguer i Camarasa Ruta Per l’Oest dels Aspres del Montsec

Via 5 feixes vilanova de meia

DISSABTE, 23 DE DESEMBRE Dimecres passat i mentre feiem el dinar d'escaladors sèniors, varem començar a preparar aquesta sortida, (no sempre coincidim el VISA i jo)....

Puig de les Salines y Roc del Comptador

Puig de les Salines y Roc del Comptador desde La Vajol El Roc del Comptador se eleva sobre el mar 1451 m, además el techo comarcal del Alt Empordà. Una cumbre con...

Via de les 5 feixes, Vilanova de Meià

La via de les 5 feixes és una via marca Baraldés, que fa una mena d'escalada-excursió entre la carretera del Pas Nou i la carena de la serra del Cucut. Una via que per dies...

Via 5 FEIXES. PAS NOU. VILANOVA DE MEIÀ.

5/12/22.  Avui anàvem a Rúbies però hem trobat la pista nevada amb bon gruix, al final ho deixem estar. Com a consolació anem a la via 5 FEIXES al Pas Nou. Una via de...

Avui coneixerem : La Font Seca de Vilanova de Sau

La Font Seca de Vilanova de Sau està situada en la cruïlla de la pista asfaltada entre Vilanova de Sau, el càmping el Pont de Malafogassa i la pista asfaltada de can...

Santa Margarida de Privà. Vilanova de la Sal.

Santuari del Puig de Meià. Vilanova de Meià.

Via A DUES MANS. Pas Nou, Vilanova de Meià

Dissabte 7 de maig de 2022El Camí de l'Escala del Pas Nou és com abans se'l coneixia aquest estret congost i que ara popularment els escaladors l'anomenem simplement Pas Nou....

Via CAMEL. ROCA DELS ARCS. VILANOVA DE MEIÀ.

23/02/22. Avui el pla A no l'hem vist clar així que optem per anar a la via Camel. Feia anys que no la repetia, els records és tornen a fer realitat i s'actualitzen. La Camel...

Camí de l’Escala del Pas Nou. Vilanova de Meià

SerradelMontsec.cat - Amb el topònim Serra del Montsec anomenem una única serralada, d'uns 50 quilòmetres de llarg, que en realitat es divideix en tres unitats...

Arbres – Pins del Passeig de Santa Quiteria de Vilanova del Vallès

Els dos Pins que ens referim avui, estan situats en el Passeig de Santa Quiteria de Vilanova del Vallès. Si pugeu pel Passeig on va al Santuari, veureu dos pins destacables a...

GR-92: Vilanova i la Geltrú – Sitges (38 m)

Dissabte 20 d’abril de 2019Hora de sortida: Nou del matí.Ubicació: Comarca del Garraf.Temps aproximat: 3 h (8,5 km)Desnivell: 50 m (acumulat)Dificultat (1): Fàcil.Programa:...

Les Salines (1.451 m.)

var Latitud_sortida = 42.403599; var Longitud_sortida = 2.801823; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

GR 92 Etapa 23: Vilanova i la Geltrú – Calafell 14,5 km +23m -31 m

Vilanova i la Geltrú a Calafell es la etapa de GR-92 puramente de playa que recorre las mejores playas de Costa Dorada. Es una etapa cómoda aunque puede ser algo monótona....

GR 92 Etapa 22: Garraf – Vilanova i la Geltrú 22 km +604 m -625 m

Garraf a Vilanova i la Geltrú es la etapa de GR-92 que te sorprenderá y muy gratamente por sus rincones y paisajes. Esta etapa se diferencia en 2 partes claramente. La...

De Sant Pere de Torelló a Vilanova de Sau

Quedem a Sant Pere de Torelló al bar Cals Avis per tot fent un esmorzar de forquilla anar decidint l'inici de la ruta.El track marcat fa un petit bucle al voltant de Sant Pere...