Off-road ... de argentona al montnegre !!!

Argentona - Serralada litoral fins qüasi Olzinelles-Vallgorguina-Llinars del Valles(VIDEO RESUM)Molt maca ... sortint de Argentona, creuem el riu ... i ens enfilem cap a la serralada litoral. Un terreny compacte, pistes estretes que cal vigilar amb el transit però moolll maco !!! Creuem la carretera de Vallgorguina i ens tornem a enfilar per pistes per ... de tornada arribar a VAllgorguina. Aquí prenem un corriol estret barrat amb blocs de formigó ... el prenem a baixa velocitat per quan tornem agafar pista principal del corredor, sorrenca, cal vigilar ... gasss !!! Una vegada deixem a mà dreta una masia amb una "Era" preciosa, trenquem a mà dreta on després d´anar baixant ... ens tornem a enfilar per una zona técnica ... fins a tornar a empalmar a la pista princiapal que ens durà a la carretera de Llinars a Dosrius. Distància49,37 kmDesnivell positiu1.477 mDificultat tècnicaModeratDesnivell negatiu1.230 mAltitud màxima651 mTrailrank19Altitud mínima63 mTipus de rutaNomés anada

Pedalant pel Montnegre - Corredor

Sant Celoni, Can Draper, Olzinelles, Coll de Can Poliva, Vallgorguina, Dolmen de Pedra Gentil, Santa Eùlalia de Tapioles, Santuari del Corredor, Pi Cargolat,...

Pista off-road chia a plan (osca)

Escapadita de fin de semana hacia Huesca, y mas en concreto ... la intención de hacer un poco de Off-road por tiera aragonesas. Dos proyectos ... uno visitar la Muralla China...

Pel Montnegre i el Corredor

Aquest cop en Quim ens ha fet de guia pels seus territoris, zona no gaire coneguda per nosaltres.Quedem a Calella per iniciar la ruta tot vorejant la riera de Calella per fer...

Del Montnegre a Sant Llorenç del Munt

Dins del projecte de fer la Volta a Catalunya en 4x4 hi ha aquest tram que ens porta del mar a la muntanya.Hem quedat a Pineda de Mar, al peu del Montnegre per iniciar la ruta a...

Ruta del Montnegre carener

14.02.15  La serra o massís del Montnegre, situada entre les comarques del Maresme i el Vallès Oriental, forma part del conjunt de muntanyes de la Serralada Litoral. Els...

Girona - Sant Mateu de Montnegre - Quart

Sortim del barri vell de Girona, per anar a buscar el carrer Sant Daniel, que seguim paral·lels al riu Galligants, per anar a la Vall de Sant Daniel. Quan s'acaba el carrer...

El Maresme entre Argentona i Vilassar de Dalt

Aquest estiu vaig realitzar aquesta travessa per la Serralada Litoral, la tenia guardada esperant la publicació de Maresme 17 excursions a peu. La finalitat és...

2ª Montnegre Race

Inici: 13/10/2013 08:30 Zona horària: Europa/Madrid Inici: 13/10/2013 08:30 Zona horària: Europa/Madrid...