Cingles de Malanyeu - Roques del Pelat de Batllia- Via Fil a l'Agulla - 10/11/2023

Fa uns dies ja vàrem estar en aquesta zona per fer la Via Amadeu fa 60, i l'Arseni ens va comentar que la Via Fil a l'Agulla estava prou bé, així que avui hi hem fet cap.La nostra ressenyaDes d'on deixem el cotxe podem veure molt bé el recorregut de la via.Sageta a l'inici de la via.Avui, com ja ens ho coneixíem hem arribat molt bé al peu de via, està uns metres més a la dreta de la via Amadeu fa 60. Des del peu de via, veureu el primer pitó i únic d'aquesta tirada. Iniciant el...

Nova via. Banda Ampla a l'Agulla del Corb.

Darrerament tinc diversos projectes a mig fer per l'Alt Urgell i convé anar-los enllestint. Així que aquest matí he tornat a St. Honorat a (gairebé) acabar la vieta que...
Mowgli als Cingles d'Oriola.

En aquesta ventosa jornada hivernal i a l'espera de la llevantada que diuen ha de venir, torno al lloc origen de la meva malastrugança que m'ha acompanyat el darrer mes. He...
Cor de Lleó als Cingles d'Oriola.

La comarca és un refugi de solitud fins i tot quan la tempesta humana que representa el pont de la Puríssima assola les muntanyes colindants. Avui, hem trobat aquesta bonica...
Pedalant per les Cingles de Bertí

Bigues, Santuari de Puiggraciós, Castell de Bertí, Taula de Pedra, Cingles de Bertí, Sant Miquel del Fai. Dijous 16 novembre 2023...

Dia 23 de setembre, cingles de Vallcebre

CINGLES DE VALLCEBRE (BERGUEDA) DIA : 23 DE SETEMBRE DE 2023 HORA DE TROBADA :  08:00 hores LLOC :  Aparcament pista esportiva “Marti Gil”, a Collbató CAL PORTAR :...
L'Esperó de Lapu Lapu a l'Agulla de l'Ermita.

Al massís de St. Honorat existeixen les ruïnes de dues petites ermites, la primera en un altiu altiplà i la segona mig penjada al cap d'una agulla. En el seu vessant sud i...
L'Anglada Muñoz a l'Agulla del Corb.

Feia temps que tenia a la llista de pendents aquesta oblidada via de l'Agulla del Corb de Sant Honorat: l'Anglada Muñoz i la seva variant directa, on costa discernir quina és...
Les Roques de Benet, circular pels ràpels

Un itinerari circular per les Roques de Benet passant pel seu punt culminant, el Castell, recorrent part de la cresta cimera i baixant per una línia de ràpels....
La corona dels cingles de Vallcebre

Distància: 28 km.Desnivell: 1200 m.Dificultat: mitjana-alta.Durada total: 4h.Punt de sortida: Càmping El Berguedà.Els primers quilòmetres, fins al Coll de...

Descobrint els Cingles de les Pasteres

Aquest dissabte hem pujat a Guardiola de Berguedà a descobrir aquesta nova zona d'escalada.Per arribar-hi entrarem al poble i agafarem el carrer que fa cantonada amb una...
 Les Roques Planes - La Mola - Lassarell

Powered by Wikiloc Des da la vall de Colonya (Pollença), pugem pel cingle de Sant Francesc cap a la muntanya de la Tossa del Llamp, passant per la cova Morella i les cases de...
Via Animalades  a les Roques Blanques.

Via Animalades a les Roques Blanques.

Un lloc ferestec i un totxo emblemàtic.Després de fer la seva veïna, la via  Barrinaires, fem una ràpida matinal abans d'anar a la feina.L'aproximació es tota una...
Via Barrinaires a les Roques Blanques.

Avui despres de moltes voltes acabem fent plà D. L'aproximació la fem desde la pista del coll del Bruc i aparquem front del forn de calç.Reculem uns 50 metres i...
Orgasme a l'agulla del penis

Primer demanar perdó si aquesta entrada hi ha alguna afirmació que pugui semblar masquista. No ha estat la nostra intenció ofendre a ningú/ninguna. Quan estàvem...
La Perla del Segre a l'Agulla del Pare Alaix.

Feia temps que tenia ganes de fer La Perla del Segre a l'Agulla del Pare Alaix i, com que ara començo a tenir la Móra Comdal bastant trepitjada doncs he pensat que seria un...
La Pixel Pirata a les Roques del Pelat.

Avui (també) bany de sol a Vilanova de Meià. Mentre estava a l'R1 de la Pixel Pirata a les Roques del Pelat, pensava com ha canviat tota la vall ara que NO està de moda: pocs...
Via RACC a l'Agulla Ajaguda. Abella de la Conca

Dissabte 14 de gener de 2023Aquest cop ens acostem a Abella de la Conca per investigar sobre unes vies que van obrir l'any passat. Ja habiem escalar a l'Agulla Ajaguda un...
Via GEDE a l'Agulla Gran del Pas del Príncep.

Probablement ens trobem davant d'un dels itineraris més clàssics i repetits del vessant sud dels Frares. De motius no en falten: molt d'ambient, línia elegant i una roca...