Via Manolita Barra (Via nova) a Can Marcet

Quan vem obrir la via Pedro Alvarez de seguida ens vem adonar que a la dreta de la via Gatos de Gamuza Azul hi ha una xemeneia molt bonica i elegant.El dia 5 de decembre li fem un primer atac quedant un llarget molt maco i totalment desequipat .Remontem una canal plena d'esbarçers i aritgols que mena a l'entrada de la via. Fem unes primeres pases ( quart) i de seguida anem cap el interior a cercar una bona esquerda i mes amunt un pont de roca(equipat).Ara si amunt (cinque) i cap a fora a cercar la logica i la R1 de la via Gatos de Gamuza Azul. Fent una gran zigazaga surten uns 20 metres si arriba.D'aqui sortim a cercar la xemeneia diedre de la esquerra on un bolt ens asssegura l'entrada a la mateixa.Arribem a una cova i una roca calcaria que ens sorpren gratament ,amb unes xorreres impresionants. Amunt en extraplom en 5 sup. Despres ja molt millor en 4 sup i cinque arribem a la sortida de la xemeneia (compte ).Mes amunt en un relleix anem a cercar l'alzina del avantcim amb uns resalts ben athletics de cinque sup.Un cop adalt sortim pel mig de l'alzina al cim a la dreta. Es pot rapelar per la via Gatos de Gamuza Azul.Finalitzada el 15 de decembre del 2023 en una matinal ben calorosa.Porteu joc de friends fins el C4.Molt recomanable i elegant via que recorre dues xemeneies .A carrec de Adrià Zamora, Chirstian Ruiz Esquius i Sergi Villar en dues matinals abans d'anar a treballar.Via dedicada a l'avia d'en Adria Zamora que fa uns anys ens va deixar.

Via Aresta de les Vinyetes (Via nova)

Despres de fer la via del costat (Bi Arnas) ens trobem de nou quasi un any despres per encetar aquesta elegant aresta.Com el terreny es factible i seguim el camí...

Via Bi Arnas...(Via Nova) .Mora Comdal

Bi arnas (lit. 'Dues respiracions') és una pelicula documental del 2022 dirigida per Jon Mikel Fernández Elorz L'obra tracta sobre...

Via Josep Miret (Via Nova) a Cala Ginesta.

El 17 de novembre de 1944 els nazis executaven el militant comunista català Josep Miret i Musté al camp d'extermini de Mauthausen.El 1937, Miret, compromès antifeixista, va...

Via Mahsa Amini (Via Nova) a la Tortuga.

El 16 de setembre d'aquest malaura't any ,( de fet ara tots son anys dolents i cada cop mes i mes) moria assesinada la Jina perque el seu hijab no li tapaba prou be...

BTT - ANGLÈS – AMER (Via verda del carrilet).

Descripció de la ruta; passejada amb bicicleta per un tram de la Via verda del carrilet, que ens portarà en un trajecte d'anada i tornada per la mateixa via, des del municipi...

Avui destaquem : La Font de Can Marcet de Viladecavalls

Per anar a la Font de can Marcet , cal anar per  la carretera  B-120 de Viladecavalls a Olesa de Montserrat, poc abans del Km.8 seguiu a la dreta un ample camí, al poc sense...

BTT-GIRONA-OLOT-GIRONA (Via Verda del Carrilet).

Descripció de la ruta; quan una persona s'inicia en el món de la BTT, per lògica en el quilometratge sempre es va de menys a més, un dia fas 25 km, un altre arribes als 50...

Via Espluga a la Barra de Ferro

La via ens ha flipat de lo dura i difícil que es.L,em feta en una tarda de tardor a la ombra i la suada ha sigut proporcional a la seva dificultat.Aproximacio desde Setfores en...

El tancat dels Xais a la Barra de Ferro.

Roca ausetana via aventurera però amb bolts que en mitiguen el compromís.Sempre amb una cinta a la cara,pot costar més o menys de possar la peça i/o quedar més o menys...

Parc de Can Barra de Sant Quirze del Vallès

El Parc de can Barra esta situat en el passeig de Can Barra s/n. i a tocar de les lleres del Torrent de la Betzuca de Sant Quirze del Vallès. El parc forestal de Can Barra és...

El faraonet (via maria voltà montserrat)

DIMECRES, 16 DE NOVEMBREUna nova setmana amb restriccions horàries, que condicionen el nostre objectiu. Avui he quedat amb el Josep, que la setmana passada va deixar-me tota la...

La Barra dels Ecrins, solet , neu i felicitat!!

Eren finals de setembre, la previsió del temps augurava unes temperatures estiuenques, i ja que portàvem material de neu a la furgo vam decidir anar cap a la Barra dels...