Via pirates del migdia a tivissa

DIMECRES, 07 DE FEBRER Aquesta setmana li deixo al Lluís escollir la zona d'escalada i sense dubtar-ho proposa anar a Tarragona. Ara em toca a mi triar que fer. El dimarts per la tarda també s'apunten el Genis i l'Antonio, anirem amb el cotxe ple. Mentre vaig esbrinant possibilitats m'ha vingut al cap una via nova que van passar-me a la trobada de cavallistes de Tivissa, és una via situada a la vessant Nord de la roca del Migdia però la bonansa de temperatures crec que ens permetran poder...

Serrat del Migdia (1.082 m.)

var Latitud_sortida = 42.129152; var Longitud_sortida = 1.940897; var Mapa_defecte = 'ICC'; var Domini = new String(window.location.protocol +...
GR7: Tivissa - Coll de Miravet

Una etapa singular del GR7 que ens ha portat fins a l'Ebre. Avui no hem travessat el riu però hem arribat a la riba i l'hem vorejat durant una part del recorregut. Ha estat una...
Via Pirates a les Garrigoses.

Llarga escalada d'aventura on trobarem força vegetació,trams de roca a estudiar i feixes. A part d'aixó la via te dues tirades ben guapes ( 1 i 3 ) així com una bonica...
Tossa de Tivissa (718 m.)

var Latitud_sortida = 41.038887; var Longitud_sortida = 0.740105; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
L'Avenc de l'Espadella. Tivissa (2).

... segueix de l'apunt d'ahir...Es una entrada rodona amb un parell de spits que dona pas a un pou ampli i vertical de 12 mts. i que enllaça amb un altre de 24 mts. amb un sol...
Avenc de l’Espadella a Tivissa (1)

Comencem l’any amb la visita a aquest avenc que des fa moltíssim temps, teníem ganes d’anar-hiLa informació i coordenades que trobem a Espeleoíndex  son correctes,...
El Penyal des Migdia

El Puig Major des del Penyal des MigdiaEl Penyal des Migdia, és la cota més meridional del Puig Major. Amb els seus 1.398 m d'altitud és el segon cim més alt de Mallorca i...

Esperó del Migdia a la Paret de Sant Jeroni

Situada tot just a la dreta de la Llastra per on discorre la Nubiola-Torras, l’Esperó del Migdia ofereix dos llargues tirades sobre roca de qualitat. L’escalada...
La Tossa des de Tivissa i Sant Blai

País/Comarca: Catalunya/Ribera d'Ebre Cartografia: ICC 1:25.000 Aproximació: A la C-44 de l'Hospitalet de l'Infant a Mora d'Ebre, passat el quilometre 19, trobem a ma...