Gran diedre al PIc de la Valleta 2.814 m. 320m MD. Alta Cerdanya/Occitània. 06-09-2020.

L'impressionant mola del Pic de la Valleta amb l'evident diedre.                          Aquest estiu ha estat rar, el fet de l'aturada pel Covid-19 ha fet que li tingués mes respecte a aquestes sortides amb forta aproximació....amés la sort no ha acompanyat.Un primer intent a aquest cim amb l'amic Joan Pera ens trobem que les vies estan ocupades, una cordada començant el gran Diedre i una altra a l'esperó Nord-est i el que és...

El Diedre Albal a Narieda Oest.

Avui ens em llevat ben d'hora per fer una vieta a Narieda Oest abans no arribes la pluja (on la prèvia ja ens ha avisat que la cosa aniria en serio i que no calia encantar-se)....
Gran díedre a la Valleta.

Al Pic de la Valleta hi ha dues lineas clàssiques i repetides per desenes de cordades cada estiu: l'Esperó Nord Est i el Gran Díedre.La via del Gran Díedre resulta més...

La Llegenda : La Font del Nen Gran de Viladrau

Aquesta llegenda és molt coneguda, me la va explicar en Pau, un home gran de Viladrau, i fa referència a la Font del Nen Gran, i que diu així : “ Viladrau va tindre en...

La Font Gran de Monistrol de Montserrat

Avui us presento dos articlesLa Font Gran està situada en un extrem de la plaça de la Font Gran de Monistrol de Montserrat . Us passo la seva historia: Fins al segle XVI era...
Vies gran slab + sr. tarzan+ tsunami

DIUMENGE, 23 DE FEBRERA principis de setmana he quedat amb l’Isabel per fer una sortida el diumenge, donat que dissabte (carnaval) tinc compromisos familiars.Aprofitant que...
Pala Alta del Montroig, via Diedre Blanqueta

7.02.20  Quan vam fer la via del Lluís a la Pala Alta del Montroig, vam passar, de retorn per la pista, sota el Diedre Blanqueta. Ens hi vam quedar una bona estona...
Pala Alta del Montroig, via del Lluís

31.01.20  Després dels refredats i els temporals, que ens han tingut a règim de rocòdrom durant els primers dies de l’any, i després del petit tast que vam poder fer...
La gran diagonal + esperó alfarras

DISSABTE, 08 DE FEBRERSanta Ana és un zona d’escalada esportiva per excel·lència, amb tots els seus ingredients, poca aproximació, grau potent, possibilitats de assegurar...
SANTA ANNA Via de la gran diagonal

Sempre que havíem vingut per aquí no havia una rata, i després d'algunes piulades per internet. Avui sense contar les dues cordades que fèiem nosaltres havia nou persones...
Vies a dues mans + diedre de reflexió

DIMECRES , 29 DE GENERAquest dimecres tenim dues propostes sobre la taula , les dues interesants, però estem pendents de saber quanta gent serem per acabar de decidir.Finalment...
Via Gran Diagona de Santa Anna. La Llitera. Osca

Diumenge 12 de gener de 2020Tant anys anant per la carretera que passa per Alfarràs camí del Pirineu i sempre m'habia fixat en unes parets calcàries i al fons, un...
Moleta de Son Cabaspre per la Gran Canal

Moleta de Son CabaspreUn itinerari matinal i circular. Sortim del camí de la Coma d'en Llobera (Esporles), una pista de terra tancada amb una barrera. Des del mencionat camí,...
Trail de la Jovada,un xicotet gran poble

Espectacular el trail de la Jovada del 2019,no m'havia sentit mai tan ben arropat a una cursa per tota la gent del voluntariat. I com bé diu l'encapçalament de l'article la...
Un plaer de via:  gran diagonal de santa anna

Un plaer de via: gran diagonal de santa anna

Estem davant d'una de les millors vies que he fet però, tristament, i sense saber massa perquè és una via que es repeteix molt poc. Segurament perquè no la coneixeu. Aquesta...

“Del Corb” a la Roca Gran de Ferrús

DEL CORB (250 m MD+) a la Roca Gran de Ferrús, amb en Kiku Soler… o bé com passar més …Continua llegint →
Via del diedre + entrada directa via giraud

DIUMENGE 28 DE JULIOLAquesta setmana tenim una sortida “mixta” amb la família. Amb això vull dir que podrem fer activitats que ens agraden a tots.Les perspectives pel cap...
Vies cerda verges + gran diedre

DIUMENGE, 07 DE JULIOLAquest diumenge no se com anirà la cosa, he quedat amb el Pere, per sortir, en principi per anar al “Pedra”, però jo sortiré després d’un sopar i...

13 i 14/07/19 Alta Cerdanya - Pic de la Mina

LLOC DE TROBADA:  Refugi de l’UEC de La Molina dissabte tarda 13/07  (anada en vehicles particulars)Cal confirmar l'assistència abans del 6/07/2018 per...

Vía Diedre (V 95 m) Codolosa (Montserrat, Barcelona)

Vía Diedre en la Codolosa es una vía con la misma tónica o filosofía que sus vecinos con dificultad hasta V.