Via Diedre Central al Sòcol del Montroig.

En Parce tot sol i en tres atacs obre aquesta via tota ella tipus "sendero limite" al Sòcol del Montroig.No en trobarem cap ferro homologat si no es perquè comparteix algunes reunions de les seves vies veïnes.Chapeau pel mestre que ha sapigut enllaçar diverses i evidents fissures i diedres fins al final.Molt recomanable portar de tot i més doncs només es troben equipats alguns ponts de roca i alguns pitons casolans.Mes info del pare de la criatura en el següent enllaç.https://romanticguerrer.blogspot.com/2024/03/nova-via-diedre-central-al-socol-del.html?m=1

Nova via. Diedre Central al Sòcol del Montroig.

Després de la bonica pluja d'aquest cap de setmana i que ho ha deixat tot nevat per sobre de 1200m. calia buscar una paret a cotes més baixes i llavors s'ha m'ha encès la...

Via del DIEDRE al Santuari de Corbera. Espinalbet

Diumenge 18 de febrer de 2024Per acabar d'arrodonir el dia i escalar la via que ens queda per fer, un cop acabada la via IAIUS, ens decantrem a la via del DIEDRE. Per...

Indis de Ponent al Sòcol del Montroig.

El sol de Desembre sempre fa el ronso i li costa de sortir, però mica en mica ho va fent. Com de mica en mica, també vaig repetint vies al Sòcol del Montroig, avui, la ja...

Via del Diluvi al Sócol del Montroig.

El penúltim llarg és molt ben parit i la primera tirada també és bona, a la resta de la via s'alternen trams xulos amb els rostolls i caminades de rigor. De molt bon...

Via del jaumet al sòcol del mont roig

DIMECRES, 22 DE NOVEMBRE Sortim de casa amb l' intenció d'anar a escalar a la Paret del Doll però arribem al Coll de la Font llonga i en el camí trobem la barrera...

Via Diedre Parola al Contrafort de les Bateries

Via que ens ha sorpres de lo bona que es i del lloc tant maco i tranquil. Fem aproximació desde la drecera del Fra Gari i despres cap el bonic camí de les Carboneres....

Via CHARLYE 10. SÒCOL DE NARIEDA.

25/10/23. Teníem varies opcions i ens decidim per anar al Sòcol de Narieda a fer la nova via equipada. L'Agustí i el Juli què no ha escalant en aquest racó fan les vies...

Via BROWNIE. SÒCOL NARIEDA.

5/09/23. El Miquel Garrell hem va passar la Ressenya de la nova via oberta al Sòcol de la Roca Narieda. Un cop publicada ja s'ha repetit força vegades, avui hi anem amb la...

Alpinisme de Secà al Sòcol del Montroig.

Setmana de carnaval però que amb aquests dies tant bons que fa no podem deixar escapar l'oportunitat de fer una escaladeta abans de l'anunciat canvi de temps i, abans de la...

El jardin de keleden + socol coll de porta

DIUMENGE, 29 DE GENER DE 2023Les temperatures per aquest diumenge segueixen baixes, però les ganes d'escalar poden més que el fred i quedem amb la colla de Vilafranca...

Via del diedre a la roca del xebret

DIMECRES, 04 DE GENER DE 2023Avui fem la primera sortida de l'any i porto preparades un parell de propostes a decidir mentre esmorzem. Com que estem enmig de festes no...

Via DIAMANT. SÒCOL COLL DE PORTA. MONT-ROIG.

30/11/22. Després de fer la via del Lluís, com encara hi ha temps, anem a la via Diamant al Sòcol del coll de Porta, que el Ramir i el Felip no han fet i que en tinc bon...

Petita Àneu al Sòcol del Montroig.

Després de la necessària i sempre minsa pluja d'ahir, busquem el sol i la roca seca a la bonica Petita Àneu al sòcol del Montroig. Aquest com sí, en un dia ben assoleïat,...

Maruja Clean, 6b (165 m), Sòcol del Mont-Roig

El duet Montse/Emili continuen treballant i té a tota la padrinada a rebufo, sense donar l'abast. A la darrera sessió de control de lo Gall es va proposar crear un crowfunding...

Via DEL DILUVI. SÒCOL DEL MONT-ROIG.

27/09/22. La via Del Diluvi, és una nova via oberta al sòcol del Mont-Roig. Una via pràcticament des-equipada, amb una dificultat de V+ a equipar amb 7 llargs de corda. Via...