VIES ESPIGOLO sortida SUPER DIEDRE + ESPERÓ DAIKIRI

DIMECRES, 24 DE MAIG DE 2023 Avui és un dia amb moltes possibilitats de mullar-nos, però tot i la meteo he quedat amb el Lluis per sortir. Com sempre ens trobem a bar de l'Angelita i portem alguna proposta al sarró. Però la proposta que avui li porto no acaba de satisfer-lo i cal estudiar un pla B. Finalment decidim anar a Garraf perquè els ruixats diuen que seran per l'interior i tota la costa s' en escapa. Com que avui anem sobrats de temps, fem la parada per definir el objectiu a les...

VIA GRAFFITI sortida GUATEQUE

DISSABTE, 30 DE DESEMBRE De ben segur que aquesta serà la darrera sortida de l' any i amb tanta festa no tenim ganes de fer quilometres, ens quedem per Montserrat sense...
Un parell de vies a la paret de la pluja. Odèn

AproximacióAvui, amb en Jordi Martínez, teníem la intenció d'anar a escalar la via "integral del señor Lopez" a la zona de l'embassament de la llosa del cavall. Sant...
VIA VINTAGE sortida VIA ALBA .... OI?

DIUMENGE, 10 DE DESEMBRE Aquest diumenge es preveuen retencions a les carreteres i amb la gent del Penedès decidim quedar-nos per Montserrat. Com sempre, el lloc de...
Trio de vies a la pastereta

DIUMENGE, 03 DE DESEMBRE Aquest diumenge hem quedat amb la gent de Vilafranca de quedar-nos per Montserrat i cercar un lloc arrecerat i al Sol perquè les temperatures...
Via: Esperó dels Records (1a part)

03-11-2023CamarasaVia: Esperó dels Records (1a part)És el relat d'una bona decisió, però sobretot, té la intenció que els propers que vagin puguin trobar l'inicií de la...
Via Diedre  Parola al Contrafort de les Bateries

Via Diedre Parola al Contrafort de les Bateries

Via que ens ha sorpres de lo bona que es i del lloc tant maco i tranquil. Fem aproximació desde la drecera del Fra Gari i despres cap el bonic camí de les Carboneres....

22 d’octubre, sortida al Montsant

ROCA CORBATERA: El sostre del Montsant DIA: DIUMENGE 22 D’OCTUBRE DE 2023 HORA DE TROBADA: 08:00 hores LLOC: Pista esportiva “Marti Gil” CAL PORTAR: Esmorzar i dinar (Es...
Via

Via " Mal pas" i vies 5 i 6 de l'esquerra .

Avui hem anat amb en Xavi Solà als graus de Collbató a fer la via Mal Pas que ell encara no havia fet.Jo  recordava haver-la escalat fa força anys i en tenia un...
Pic Negre d’Envalira. Esperó nord

1 de setembre de 2023Poc ens pensàvem diumenge passat que podríem realitzar aquesta sortida just cinc dies més tard. Un front de nord va deixar una coberta blanca sobre...

100 vies d’escalada sostenible a Catalunya

100 VIES D’ESCALADA SOSTENIBLE A CATALUNYA (juliol 2023-Editorial Prames) veu la llum en el 10è aniversari de La Cordada Centenària …Continua llegint →

Anul·lació sortida cap de setmana de Sant Joan

Us comuniquem que la sortida prevista per al cap de setmana de Sant Joan s’ha anul·lat, per que no s’ha cobert el mínim de reserves. Moltes gràcies i disculpeu.
Primera sortida després de la broncopneumònia.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Altimetria del dia d'avui.Just avui fa vint-i-un dies que em vaig retirar de l'Orbea Monegros. Els tres dies posteriors de la...
VIA DE L' AMADEU sortida VIA AUGUSTA

DIUMENGE, 30 D'ABRIL DE 2023 Aquesta setmana es presenta complicada per sortit, jo tan sols puc sortir diumenge i la gent sortirà el pont sencer. Per sort quan ja tenia...
Paret del pont. vies

Paret del pont. vies "Kulen Bajen" i "Pim Pam"

Aquest dimecres ens apropem a Alós de Balaguer per repetir la via "els misteris de lo Pepe gall" però al arribar a la font que hi ha a 1 km. sortint del poble ens trobem...
Propera sortida c.m.m

Pasats els dies de Setmana Santa, tornem a reprendre les Caminades Programades, aquest proper Diumenge i tal com diu el Programa...
Poquer de vies a la paret del grau

DIUMENGE, 09 D'ABRIL DE 2023 Fa pocs dies buscant per les xarxes, vaig trobar dues vies que no tenia coneixement de la seva existencia a la Paret del Grau de Coll de...
Puigsacalm, esperó dels Llops

Aquesta via que puja pel vessant sud del puig dels Llops, és una magnífica excusa per pujar al Puigsacalm escalant una mica i caminant bastant. Tan aviat com la vaig veure...