Refugi de calor: cascada de merea

Hi ha una amenaça d'onada de calor. Decideixo sortir a un barranc amb aigua. Tinc pendent el barranc de Merea que es troba sota del coll de Comiols. Resulta una...

Excursió a la Cascada del Cubo

Després de tres dies recorrent els camins del Río Martín, avui toca tornar a casa. És un llarg trajecte en cotxe però hem pensat que encara podríem...

Canal del verdet -columna verdet. pedraforca.

18/01/22. A l'hivern les canals s'omplen de neu i de glaç dibuixant línies vives capritxoses que és van modificant constantment en funció de la temperatura i la qualitat de...

Per les passeres de la cascada de sisquer

Si algú vol tenir problemes amb mi que em digui que els meus nets no són una monadaAl riu de la Bona han fet unes passeres per superar l'Estret i anar a la cascada...

Volta al Pedraforca 360º - 11/11/2020

En el Pedraforca sempre hi havíem anat per escalar, però aquesta vegada hi anem per donar-li la volta 360º des de Gósol. Els comentaris que hem llegit són tots ells molt...

Som cim: columna d'albatarrec al pedros

Portem ja 6 anys organitzant la caminada a un cim del Segrià amb la claror de la lluna. Avui feia respecte pel tema del Covid-19 i hem comentat al grup que calia estar alerta i...

Els búnquers de la columna durruti al montsec

(Estem treballant per vostè, entrada encara no acabada. Perdoneu les molèsties ).A la carena de Roca Alta al Montsec de Rúbies - Meià hi ha dos búnquers que van ser...

El Pedraforca (Bagà-Cercs)

Feia dies que volíem fer aquesta ruta, ara que sembla que no hi ha gaire neu, aprofitem per fer-la.Sortim de Bagà direcció al Coll de la Bena, tot desvia'n abans a veure la...

Via ferrada de la Cascada de Fanes

Una nova jornada de transició, després de l'ascensió ahir del Sorapis. Avui havíem de baixar del refugi San Marco i pujar al refugi Son Forca, des d'on demà farem una nova...

Vía Estasen (IV+ 600 m) Calderer Pedraforca (Saldes, Barcelona)

Vía Estasen es la vía más clásica e imprescindible de la pared Norte de Pedraforca. Durante sus 600 m disfrutarás del excepcional ambiente de alta montaña con unas vistas...

La cascada de la vall

Edat recomanada: A partir de 3 anys El dia 25 de març vam anar a veure un bonic salt d’aigua, la Cascada de la Vall. És una ruta curta, fàcil i sense gaire desnivell...

Via de l’Alicorn, 7b, 125m, Pedraforca Sud

Bon traçat, buscant el pany mes difícil, però amb un equipament nefast als tres primers llargs a base d’espits i pitons on es  nota la típica mala llet dels anys...

Ferrata de la cascada de sorrosal

Avui he tornat a fer una ferrata. Aquest cop ha estat la ferrata de la Cascada de Sorrosal a Broto.. El seu principal encant és que va a la vora de la cascada homònima i hi ha...

Via desconeguda+variant Pedraforca a la Trona.

Una tarda del mes de Desembre ens acostem a la Trona per intentar fer la Via Pedraforca però un cop a peu de paret no ens quadren la ressenya d'Osona Vertical. Total que l'hi...

387 - pedraforca 021116

387 - PEDRAFORCA 021116Si us voleu baixar el track d'en Josep Samsó: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, per Josep SamsóSi voleu més detall des de Wikiloc per Josep...

El pedraforca per la canal del verdet

El coll de la Canal del Verdet amb la canal entre ombres i sol.El Pedraforca són, amb Montserrat,  les muntanyes màgiques de Catalunya. Ens atreu amb força als...

CORCEGA (4): CASCADA DE PISCIA DI GHJADDU o GALLU

Aquesta proposta la faig a la tarda per complementar la sortida matinal a les Agulles de Bavella. La veritat no és una sortida 10 però ja que estava per la zona crec que calia...

Al Pedraforca des de Gósol

Distància: 11 kmDesnivell: 1200 mDificultat: alta per la Canal del VerdetDurada total: 4.30Punt de sortida: GósolAllotjament recomanat: Molí de GósolAscens clàssic des de...

Via ferrata de la cascada de la Fare, Vaujany

Pera venir a passar una setmana a l'Oisans, després de buscar força, vaig anar a parar a Vaujany (a sobre), un llogarret situat a uns 10 minuts de cotxe al nord-oest de Bourg...

Ferrata cascada del sorrosal (broto, ordesa)

Dins de les activitats de les ferrates sempre, quan fas una, et sorpren ... no ni ha cap d´igual. Totes tenen punts diferents, que les fans diferents ... que fa que...