Vanoise. excursió circular a l'agulla de la vanoise.

13/08/19. Ahir va estar plovent intermitentment tot el dia. Avui la predicció és més bona i anem a fer l’excursió circular o volta a l’Agulla de la Vanoise. Hem d’aanr fins el poble de Pralognan-La Vanoise i aparcar el cotxe a l’aparcament del telecadira de Fontanettes. D’aquí hem d’anar a la dreta primer per pista i després per camí fins el coll de la Vanoise. El camí està ben senyalitzat amb cartells. Una mica passat el coll trobem el Refugi del col de la Vanoise. Després ja agafem el camí de tornada per una pista què ens retorna a l’aparcament. Desnivell: 900m +/-.Horari: 5:30h.

Valllibona, circular GR-7. Els Ports.

24 de febrer de 2024  Una data important a la nostra agenda. La teniem reservada des de fa temps: la Santantonà de Vallibona! Tot un espectacle que s'ha de...

Nova via. Banda Ampla a l'Agulla del Corb.

Darrerament tinc diversos projectes a mig fer per l'Alt Urgell i convé anar-los enllestint. Així que aquest matí he tornat a St. Honorat a (gairebé) acabar la vieta que...

25 de novembre, excursió a La Foradada

DIA : 25 DE NOVEMBRE DE 2023 HORA DE TROBADA : 08:00 hores LLOC : Pista esportiva “Martí Gil” CAL PORTAR : Esmorzar Aigua, i depèn del temps, roba d’abric, i sabates de...

L'Esperó de Lapu Lapu a l'Agulla de l'Ermita.

Al massís de St. Honorat existeixen les ruïnes de dues petites ermites, la primera en un altiu altiplà i la segona mig penjada al cap d'una agulla. En el seu vessant sud i...

Una Circular de les bones en BTT per Camprodon

Ahir a la nit varen caure trons i llamps, i avui ens llavem amb una bona fresqueta, quin gustàs després de les calorades d'aquests últims dies. Bé, ens trobem a...

L'Anglada Muñoz a l'Agulla del Corb.

Feia temps que tenia a la llista de pendents aquesta oblidada via de l'Agulla del Corb de Sant Honorat: l'Anglada Muñoz i la seva variant directa, on costa discernir quina és...

Les Roques de Benet, circular pels ràpels

Un itinerari circular per les Roques de Benet passant pel seu punt culminant, el Castell, recorrent part de la cresta cimera i baixant per una línia de ràpels....

Orgasme a l'agulla del penis

Primer demanar perdó si aquesta entrada hi ha alguna afirmació que pugui semblar masquista. No ha estat la nostra intenció ofendre a ningú/ninguna. Quan estàvem...

La Perla del Segre a l'Agulla del Pare Alaix.

Feia temps que tenia ganes de fer La Perla del Segre a l'Agulla del Pare Alaix i, com que ara començo a tenir la Móra Comdal bastant trepitjada doncs he pensat que seria un...

Via RACC a l'Agulla Ajaguda. Abella de la Conca

Dissabte 14 de gener de 2023Aquest cop ens acostem a Abella de la Conca per investigar sobre unes vies que van obrir l'any passat. Ja habiem escalar a l'Agulla Ajaguda un...

Via GEDE a l'Agulla Gran del Pas del Príncep.

Probablement ens trobem davant d'un dels itineraris més clàssics i repetits del vessant sud dels Frares. De motius no en falten: molt d'ambient, línia elegant i una roca...

Proper 15 de gener, excursió a Bonastre

Sortim el diumenge 15/1/2023 a les 8 del matí de la Pista Poliesportiva. Com sempre cal portar aigua, calçat adient per a la muntanya i roba en funció de la previsió...

Sao de montsec: circular a la torre d'escumo

Quan vaig descobrir el camí de Terradets a l'Ametlla del Montsec em vaig quedar amb el desig de poder descubrir el camí que pujava a la torre d'Escumó que també havia...

Via Cherokee a l'Agulla dels Tres.

Aquesta via crec que en el seu dia va aixecar molta polseguera ja que algun metre es solapava amb la Camara Oller podria ser que per aquest motiu hi hagués...