Marganell . Passeig Circular de la Vall del Casot

Monistol, 24 de gener 2.023       Passeig circular que ressegueix la Vall del Casot 1er per la Serra del Flóri, i retornant pel Veïnat del Casot i l'Ermita de St. Esteve de Marganell,, un recorregut de tan sols uns 6 Kms pero entretingut de fer. Tambe es passa per La Masia Restaurant de El Casot Telef. 680279950 (Sols Dinars.. Bones Calçotades i Cargolades.. entre setmana preus molt bons. Calçotades dimecres,, Cargolades divendres = 15.-€) El dillun està tencat per descans setmanal....Aquest itinerari el podeu seguir a Wikiloc.-.- Rutes quim 1953

Valllibona, circular GR-7. Els Ports.

24 de febrer de 2024  Una data important a la nostra agenda. La teniem reservada des de fa temps: la Santantonà de Vallibona! Tot un espectacle que s'ha de...

SL-C 79: La vall d’Olzinelles (329 m)

Dissabte 13 de gener de 2024Matinal – Primera sortida de l’any 2024Hora de sortida: 2/4 de vuit del matí.  Ubicació: Comarca del Vallès Oriental.  Temps...

Perdre's a la Vall de Cardós

Avui els diaris porten la notícia de tres excursionistes extraviats a la capçalera de la Vall de Cardós. Fa pocs dies hem estat en aquells mateixos camins. No sé què els...

Vall de ransol, estany de vall del riu (andorra)

Sortim desde el nostre camp base que tenim establert a la Esació d´Esqui de Grau Roig i direcció Andorra, després de pasar el Tarter. prenem a mà dreta direcció Ransol i...

Una Circular de les bones en BTT per Camprodon

Ahir a la nit varen caure trons i llamps, i avui ens llavem amb una bona fresqueta, quin gustàs després de les calorades d'aquests últims dies. Bé, ens trobem a...

08 i 09/07/23 Vall de la Galba

Per poder assistir a la excursió, és obligatori estar federat HORA: Dissabte 8/07/2023 a les 7h  o 16h30LLOC DE TROBADA: antiga UEC de Barcelona - Gran Via de les...

Les Roques de Benet, circular pels ràpels

Un itinerari circular per les Roques de Benet passant pel seu punt culminant, el Castell, recorrent part de la cresta cimera i baixant per una línia de ràpels....

16/04/23 Garrotxa. Vall del Bac

Per poder assistir a la excursió és obligatori estar federat LLOC DE TROBADA: a les 6h30' a l'antiga UEC de Barcelona - Gran Via de les Corts Catalanes /  Muntaner...

Can Canyadell, un passeig per les seves fonts de Castellbisbal

Can Canyadell es una masia, ara restaurant de Castellbisbal. Per entrar a la finca hi ha una camí ample que porta a la masia i al seu aparcament. Paral-lel al camí d’accés...

Pont de fusta de Marganell (Bages)

El Pont de fusta de Marganell, està situat sobre la Riera de Marganell i davant del Raval de Cal Janet a Marganell. Pont de gelosia situat davant el nucli de Cal Janet i que es...

Maquis en la vall de tuixent

Després d'haver trescat/parlat força per la vall de Tuixent he pensat que podria ser interessant recollir les meves converses/informacions al voltant del tema...

Sao de montsec: circular a la torre d'escumo

Quan vaig descobrir el camí de Terradets a l'Ametlla del Montsec em vaig quedar amb el desig de poder descubrir el camí que pujava a la torre d'Escumó que també havia...