TORRETA del CADÍ, 2.562 metres

Monistrol,  3 de juny 2.021       Déu nido la pujadeta..i Mareta Meua qüan es te que baixar.... Fem aquesta pujada a La Torreta del Cadí accedin-ti des de Coll Jovell, Lloc en el que arribas des...

Al peu del Cadí i del Pedraforca

var Latitud_sortida = 42.232440; var Longitud_sortida = 1.879495; var Mapa_defecte = 'ICC'; var Domini = new String(window.location.protocol +...
Puigs sa Torreta i de sa Font

Pujant al coll de la coma dels AsesIniciem la nostra excursió a la font del Noguer, situada en el Km. 33,7 de la carretera Ma-10 de Lluc a Sóller.(WP-01) Aparcament font del...
Cim Ararat 5137 metres - del 14 al 21/8/2019

Una vista des de l'inici del camí al camp 1. L'Ararat per molts és conegut per l'historia de l'Arca de Noè, per els habitants de l'Anatòlia (Est de Turquia) el coneixen...
Sumant metres a Vallter 2000.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Recorregut del dia d'avui marcat al plànol de l'estació. La previsió meteorològica per aquest dissabte al Pirineu no...
Via CEB al GEP   30 metres que no oblidarem!

Via CEB al GEP 30 metres que no oblidarem!

La setmana pasada d'aquesta primavera i aprofitant un mati abans de les tempestes puntuals de la tarda,ens apropem desde el club nàutic del Panta de Sau a fer aquesta pionera...
EM Cadí (Ordiguer-Cristall)

***Visita (abans de la nova nevada) al Cadí amb el morro ben fí, que aquest dia el 3 dels prepris al bpa aquí era d'allò més encertat (el dia abans veníem de la nord de la...
Sumant metres de desnivell a Portè- Puymorens.

Recorregut marcat amb el rellotge Suunto Traverse."Per ser la primera sortida de la temporada a 11 de Novembre i amb el mal temps al Pirineu, la cosa no pot començar millor, a...
Torreta de Cadí (2.562 m.)

var Latitud_sortida = 42.275167; var Longitud_sortida = 1.499669; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pr 226: redescobrir el cadí occidental

El PR 226 és la nova denominació que rep un conjunt de camins tradicionals que formen una mena de triangle circular ideal per descobrir l'extrem de la serra del Cadí. Del...
Pirineu - Torre del Cadí - 13/06/2015

La vessant sud del Cadí, per nosaltres, és un xic desconeguda, sempre hem anat a les canals i parets de la cara nord, tot i així, més d'un cop n'havíem parlat per anar-hi,...
La Torreta de l'Orri per Embonui

Fa temps que tenia la idea de pujar la Torreta de l'Orri —el cim que s'acostuma a anomenar «Pic de l'Orri»— directament des de Sort, al fons de la vall. Però em temia que...