Chrismas race + jaume ferrández rubió + juan bala

DIUMENGE, 17 D’ OCTUBRE  Aquesta setmana hem decidit quedar-nos per casa, que la tenim molt abandonada darrerament. Però sense deixar de banda fer un quants metres i en una zona tranquil·la tot i ser diumenge.Un diumenge a Montserrat, tranquil·litat vol dir caminar força i això es el que fem. Volem fer una via a la Cajoleta i sortint anar al Montgros per fer-ne una altre i sortir per dalt. A les nou anem fins el pàrquing de Ca`n Jorba que trobem completament ple de caravanes i furgos,...

Arbres – Alzina de les rodalies de Sant Jaume de Castellbell

A prop d’arribar a Marganell, hi ha la carretera BV – 1122, que en pocs minuts la tindreu de deixar per una pista de terra que us portarà a l’Església de Sant Jaume de...

Pou a prop de l’església de Sant Jaume de Castellvell i el Vilar

Avui us presento el Pou que està al costat del camí que va a l’antiga església de Sant Jaume de Castellvell i al costat d’una cabana de pedra seca. El Pou està sec...
Rubió de Sòls (o Rubió de Baix)

Serra del Montsec - Reserva Starlight del Montsec, Espai d'Interès Natural de la Serra del Montsec, Espais d'Interès Geològic, Espai de Xarxa...

Camí de Sant Jaume de Catalunya a Galicia

Bon dia de Sant Esteve per a Totes i Tots El Camí de Sant Jaume en català, en gallec: Camiño de Santiago; en castellà: Camino de Santiago; en occità: Camin de Sant Jacme;...
Via juan rayo saltarin

DIVENDRES, 05 DE JUNYAvui segurament serà el darrer dia que sortim a escalar amb restriccions, bé, alguna encara quedarà , però almenys la restricció d’horari ja no hi...
Camí de sant jaume (santiago-fisterra-muxía)

Del 12 al 16 d'Octubre 2019Santiago de Compostela-NegreiraNegreira-A Picota-A Picota-CeeCee-Fisterra-CastrexeCastrexe-MuxíaJoan A., Josep G., Pere R., Joan B., Quico C., Quico...
14a CAMINADA DE SANT JAUME o CAMINADA DE LA LLUM

Un any més - i en portem 14 - el Centre Excursionista de Lleida ha tornat a organitzar la Caminada de Sant Jaume. Bé, estrictament parlant, els tres primers anys no estàvem...
Esperó Jaume Caselles al Tossal de la feixa.

Més que per l'escalda en si la via ens ha semblat atractiva pel racó solitari on està ubicada i per lo curiós del canvi de roca. Iniciarem l'escalada sobre el típic...
San Juan de Gaztelugatxe. Imprescindible.

IntroduccióUs presentem una passejada purament turística. Una ruta imprescindible si es visita la costa de Bizkaia. San Juan de Gaztelugatxe es mereix pujar els 241 escalons...
Pel Camí de Sant Jaume a la Cerdanya (II)

15.07.17  Encara que només sigui per una jornada, les Isabels ens tornem a posar en marxa pel Camí de Sant Jaume, allà on el vam finalitzar en l’anterior recorregut a...
Pel Camí de Sant Jaume a la Cerdanya (I)

El Camí de Sant Jaume per la Cerdanya és una via secundària del camí principal català (de la Jonquera i del Port de la Selva a Montserrat i Alcarràs), antigament...
De rubio a sant joan de l'erm

Avui dins de les sortides en autocar del Centre ens ha tocat anar del poble de Rubió a Sant Joan de l'Erm passant pel Port del Cantó. Volíem pujar al pic de l'Orri però la...
Tio Juan a Roca Maura.

No he fet massa vies d'aquesta paret però m'ha semblat una via per a col·leccionistes. El primer llarg és el més exigent amb diferència, comença amb un tram en lliure...
Puig de sant jaume (vidrà)

Casa Pairal dels Ferrers-Baumes dels Ferrers-Pla de Marenyol-Puig de Sant Jaume del Barretó-Morro del Quer-Masia de Masats-Casa Pairal dels Ferrers