Via el Somni d'un Timit a la Falconera del Garraf.

Per aquests dies d'estiu anormal en plena primavera, es una via força recomanable donat l'atemperament del mar "encara fresc" .L'acces el farem desde el Pas de la Mala Dona accedint per la passarel·la fins al port.Fem el primer llarg de la via La Falconera, però abans d'arribar a la primera R tirarem a la dreta en lleugera baixada fins un rellegeix on trobem la R1 d'aquesta bonica via.LLarg 1 de la Via la Falconera.De la primera reunió baixarem protegits per un burí en molt bon estat. Pas maco i elegant fins a una feixa que seguirem a la nostra dreta, passem un petit diedre i després en una lleugera pujada anem a buscar una feixeta que, protegits per un pitó en bon estat arribarem a la R2.R1 desde el flanqueig del llarg 2.                                                                                                                                                                                    Llarg 3 El llarg 3 arrenca   amb passos bonics fins a un extraplom protegit amb un bolt , aquí ens passem amb  la lògica cap a la dreta i seguim per uns blocs superposats formant un esperó fàcil fins la R3, a la dreta de l'esperó.                                                          Aquí tenim el dubte de si ha caigut el terra de la Reunió de burins doncs, està en un extraplom sense cap sentit i difícil d'arribar. La fem en una còmoda feixa a la dreta amb un bolt i un pitó.D'aquí sortim amunt amb passos força macos fins tornar a la línia del esperó i seguim per placa fins que acabem amb un diedre fàcil però terrós i ja en comú amb la via de la Falconera amb la qual comparteix la R4. De fet, aquesta és una variant reequipada, l'original anava a l'esquerra per una gran cova.Sortim directes a cercar el químic i el pitó, per després  escollir si seguir amunt per la sortida original "encara amb burins" o anar cap a l'esquerra a fer el darrer llarg de La Falconera.Via molt recomanable i elegant sobre bon calcari marítim i ben assegurada amb parabolts i pitons en bon estat, excepte el darrer llarg. Porteu un joc de totems.No pateix cap tipus de restriccions.Oberta el 1983 per Toni Pérez, Alfonso Gracia, J.L. Anaya i Oriol Batallé.

El preu d'un somni

DIUMENGE, 01 D’ AGOST Aquest diumenge cal aprofitar perquè la setmana vinent marxo amb la família de vacances I no se quan podré tornar a escalar. Li proposo a l’...

Totxos de Collbató, via Somni de Primavera

24.03.21  Amb el canvi d’estació, i gràcies a un petit relaxament de les restriccions per la pandèmia, hem pogut sortir a tocar roca de debó al sector dels Totxos de...

El somni de l'agulla cònica

Feia dies que voltant per les cingleres de Sant Honorat vaig veure la silueta bella de l'agulla Cònica. I vaig fer aquest exercici de pensar per on hi pujaria. Vaig parlar amb...

Diari d'un confinament. Retorn al Montsant

JUNY 2020. Escrivia...Enyoro molt enfilar-me, moltíssim.estranyo els moviments, ballar per les roquesi sobretot el contacte amb els amics.L'esmorzar tranquil dins la furgo...

Via NATURA 2 a la Falconera del Garraf.

Ja fa uns anyets vem anar a repetir aquest intens i expectacular itinerari. A mi hem va semblar de les mes dificils que he fet mai. Tot i tenir molta logica , al reseguir...

Gaudint d'un pla c: collbató: joc de nens

Dues setmanes parlant que faríem i deixaríem de fer aquest dia que estàvem desconfinats municipalment i podíem fer el que volíem (collons de Covid-19 i de govern)....

Vies somni kiowa + revenja modoc

DIMECRES, 04 DE MARÇAl començar la setmana , com sempre, fem la crida a tota la colla per saber qui sortirà, encara que alguns ja ho sabem perquè el Joan ja va dir-nos la...