"via de l'Amadeu"

Aquest matí he anat amb en Jordi Martínez a sant Llorenç de Montgai, a la paret del pont, a fer la via de l'Amadeu, una via de recent obertura, molt assegurada i en la que s'hi ha fet una feina de neteja molt important. Felicitats als obridors de la via.Per arribar al peu de la via, un cop travessat el pont, cal anar resseguint la pista que voreja la paret fins que arribes a un punt a on a la nostra esquerra, la paret queda enretirada i comença un camp de cereals. Allí marxa un corriol que ens aproparà a la paret . Una pedra amb el nom de la via ens indica l'inici.Davant nostre hi ha una cordada que ja estan iniciant la segona tirada, en Manel i la Hita, amb qui anirem parlant i intercanviant comentaris.La via està molt assegurada, per no patir i per poder trampejar els passos difícils si no es te el grau per fer-los en lliure.Nosaltres, tal i com indica la magnifica ressenya d'en Joan Asín, hem sortit per la via Augusta, deixant de fer la darrera tirada de la via de l'Amadeu i escalant uns metres mes per la via Augusta.El descens el farem caminant per un corriol de la cara Sud.De material només ens calen 12 cintes i un estrep si no fem els passos de 6a en lliure.Via recomanable.En Jordi superant els passos de 6a+ de la segona tirada.En Manel i la Hita acabant els darrers metres de la 5a. tirada de la viaEn Jordi fent la penúltima tirada de la via AugustaEscalant els metres finals de la via Augusta.En Jordi arribant al final de la via Augusta.

Malanyeu. "Via dels Senzills"

Després de molt temps de tenir la via dels Senzills en la llista de vies afer, avui hi he anat amb en Toti Llovera, amb la certesa que, anant ell de primer, la podria fer...

Via "Montse Curtó" i "Via del Guillem"

Aquest diumenge pugem en Jordi i jo a Malanyeu. Arribem amb boira, una temperatura baixa i el cel tapat que ens feia pensar que no ens sortiria el sol, però un cop a la paret...

GRONSA SUD, Via "VIA CATALANA"

3/11/20. Aquest dimarts la meteo no és bona, però sembla què als Ports podrem escalar.  Després de l'aventura d'ahir, avui toca relaxar-se. La proposta és la via "Via...

Roca Narieda. "Via de la CGT"

"La via de la CGT"Aquest dissabte pugem a roca Nerieda amb la intenció de començar a obrir una via al costat de la que fa pocs dies van ressenyar el Visas al seu bloc: "...

FORATATA "via Valle del Tena"

Aquesta escalada és del 23 d'agost, un dia que no ho semblava però va ser fantàstic. El divendres quedo amb el Sergi, però està plovent com poques vegades he vist a...

TORRE DE MARFIL "via Alan Parson..."

Avui anem a fer una escalada amb molt poca aproximació. La zona de l'Ampriu, aprop de Cerler. Escalarem la Torre de Marfil que cap dels dos ha fet. La intenció és fer la Alan...

Pic Anayet 2.534m "via los balcones de Anayet"

Després d'estar pendents de la meteo finalment ens trobem amb tota la penya de Madrid i Bilbao a Sabiñanigo. Malgrat avui havia de ser un dia insegur a la tarda, els...

MONTSERRAT La Prenyada "via Gede"

Feia dies que no escalava entre setmana amb el Toni així que aquest dimecres quedem a Monistrol per fer la Gede a la Prenyada, després d'una caminada en plena canícula i...

MONTSERRAT La Monja "via Josep Rigol"

Ara feia dies que no escalàvem i sempre costa tornar a agafar la forma , sobretot psíquica. Amb el Josep Anton decidim, aquest dissabte,  anar a Frares a fer la Josep...

Via "Via Catalana" a la Gronsa Sud. Els Ports

18 d'abril de 2014La meva ressenyaAquests dies de festa seguits, que alguns anomenen "Setmana Santa", per raons diverses la Cristina i jo n marxem a cap lloc i en Joaquim, que...

MONTSERRAT Gorro Frigi "via òptima en solitari"

Després de no trobar companys pel cap de setmana, aquest dilluns em decideixo anar tot sol a Montserrat a fer una via que tinc pendent d'escalar en solitari.Avui al Monestir...

ALT URGELL "via Cap i Passarell a Montanisell"

Ens trobem amb el Toni i el Jaume a Oliana on la mestressa del bar no em mira gairebé, per què no faré gasto.Havíem d'anar a la Serra de Carreu que jo encara no conec però...

MALANYEU Paret Devesso "via adéu Espanya"

Dissabte dipositem el nostre vot a favor per la independència i diumenge, adéu Españña. Je je és una de les últimes que ha obert en Joan B a Malanyeu. La via no està...

MONTSERRAT Paret de Can Jorba "via Bego Kush"

Fa dies que no escalem amb el Josep Anton i després d'alguns dubtes decidim fer metres en una via no gaire difícil així que anem a la Bego Kush. Feia molt de temps...

MONTSERRAT Serrat dels Tudons "via ping pong"

El fred i el vent ens fa buscar un lloc protegit, decidim amb el Josep A. anar a la serra dels Tudons que no la coneixem i no està massa lluny de Can Jorba, però si no ho...