Pic de l'aiguillette, piau engaly i saint lary

Arriba l'esperat Pont de la Puríssima i malgrat no ha caigut del cel tota la neu que voldríem als Pirineus, n'hi ha suficient per esquiar, només falta calçar-se i buscar destí. Als Alps un any més mengen a la carta, allà els sobra la neu! Aquí mengem menú i amb la neu que tenim fem la feina que ens deixen i no ens podem queixar, perquè falten més dies que pales per ser esquiades.Agafem camp base a Saint Lary amb la família i amb en Joel i família també. La idea és fer una mica de pista,...

De marsaskala al fortí de saint leandre

Ahir vaig anar cap al sud (Punta de Munxa - Marsaxlokk), avui aniré cap al nord seguint la mateixa trajectòria. Anada per la vora de la platja i tornant per l'interior....
Pilier de Saint Martin

19-08-2020                   Catalunya Nord Casteil Gorges du Cady Via : ...
Pic du Piau (2696 m.)

La nevada de fa uns dies ha passat a millor vida després d'una setmana de pluges i temperatures càlides, així que poca cosa trobarem per fer esquí de muntanya en condicions....
Via normal pilier saint martin

DIMARTS 24 DE JULIOLDesprés de la pallissa d’ahir, amb el Joan hem decidit afluixar un xic el pistó, sense deixar els nostres objectius de conèixer la zona.Aleshores el...
PILIER DE SAINT MARTIN. Via NORMAL

24/07/18. Ahir vam tenir una bona i llarga jornada a la Dent d’Orlú, avui per la tarda donen pluges, així què toca fer una cosa tranquil·la. La via normal del Pilier...
GR5: Saint Gingolph - Novel

El GR5, la gran travessa dels Alps francesos, és un GR que recorre gran part dels Alps francesos des del llac Léman, a la frontera suïssa, fins a la ciutat de Niça, a la...
Col du Grand Saint Bernard - Via Francigena

Distància: 57,5 km.Desnivell: 1900 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 7:30 h.Punt de sortida: Moulin (Aosta).Preciosa baixada de 1700 m- gairebé tota per senders lúdics i...
Pic de Piau (2.696 m) amb esquís

Per aquesta semana havíem projectat una sortida als Alps però les males previsions meteorològiques ens han fet desistir del pla inicial i hem decidit aprofitar els dos únics...
Escalada a Saint Mamet ( Banyeres de Luxon).

Longitud: 0° 36' 25.79" ELatitud: 42° 46' 28.48" NAltitut: 600 mètres.Nombre de vies: 40Cotació: 3a a 6Tmipus de roca: granitNens: molt segurPluja: exposat a la...
CANIGÓ, PILIER DE SAINT MARTIN, Via NORMAL

27/08/15. Seguim amb la recuperació activa anant agafant mobilitat al peu, en Jaume tampoc està al 100%, amb molèsties al genoll, així què fem una bona parella. Tot pensant...
Normandia (1): mont saint michel

Un altre estiu amb un nou Campament Internacinal del Centre encara que enguany només hem anat 9 socis/es i l'indret escollit era Normandia que és una comarca plana com la...