Matinal a la codolosa

DIMECRES, 10 DE DESEMBRE Avui és el dia en que ens trobem molts dels escaladors que habitualment estem per la zona per trobar-nos i fer un dinar abans de les Festes de Nadal. Però no és bo asseure's a la taula sense abans fer un xic d'exercici, i com mana la tradició omplim les parets més properes de cordades que volen esperar l'hora del dinar.                                          ...

Dissabte 10 de febrer, matinal a Montserrat

DE COLLBATÓ A L’ERMITA DE STA. MAGDALENA DIA: 10 de febrer del 2024 HORA DE TROBADA: 8 h del matí LLOC: Pça de l’Era CAL PORTAR: Bon calçat, aigua, esmorzar,...
Vies

Vies " Campions" i "El clau de Sant Felix"

Aquest divendres ens tornem a trobar en Rafa i jo per fer una matinal a la Codolosa, i hem escalat la via Campions i El Clau de Sant Félix.Les vies estan equipades i si...
La Codolosa oest.

Després de molts anys de no haver coincidit fent muntanya o escalada, avui ens hem retrobat en Jaume Serra i jo per fer una tranquil·la matinal a la Codolosa.
Sortida matinal amb la gravel.

Itinerari marcat amb el ciclocomputador Hammerhead Karo II.Altimetria del dia d'avui.Sortim amb la Teresa de Gavà cap a Can Bori, primera pujada (curta) dura del dia, un cop al...
Via Germinal a la Codolosa

Aquest any quasi acabem de fer totes les vies de la Codolosa i com sempre passa en descobreixes coses que habien quedat a l'oblit o amagades. Anar veient linies...

Dissabte, matinal a Montserrat

Aquest dissabte, matinal a Montserrat farem la ruta del Cabrit des del Bruc. Trobada, a les 8:30 a la pista poliesportiva. Dificultat: mitjana Recorregut: 8,5 km, 434 m de...
Matinal a la codolosa

DIUMENGE, 08 DE GENER DE 2023Per fi, s'han acabat les festes i podrem tornar a la normalitat !!!.Ahir encara vaig tenir el darrer sopar multitudinari i com sempre varem...

DIUMENGE, 11 DE DESEMBRE DE 2022Aquest diumenge es presenta ruful i fred, però no volem deixar d'escalar. Com que se que els diumenges la colla de Vilafranca surt segur,...
Matinal a la Codolosa.

Aquest dissabte ens trobem a Collbató i sense un objectiu predeterminat, acabem anant a la Codolosa per estar a raser del fort vent que bufava.Comencem fent la via de la...