La Festa del Paca a l'Extrem.

Bon itinerari de placa amb una primera tirada de díedre xemeneia que l'hi dona un toc de varietat. El quart llarg ofereix un bon repte per la continuïtat dels sisegradistes o bé una entretinguda escalada combinada pels que anem més justos. La pedra en general és bona però hi ha blocs que foten mala ganya, tant a la xemeneia inicial com al quart llarg. Un pèl més fàcil que la Pensionistes mentre que una mica més exigent que la Ke bonica boira i la Oscar Lafotet.  Accés: De St. Llorenç agafem la pista que hi ha sota la paret de l`Ós i anem seguint les indicacions de " refugi " . Arribem al Coll de l'orenga on deixem el cotxe. L'estat de la pista ha empitjorat darrerament, nosaltres vàrem passar amb un turisme una miqueta alt. Compte!. Aproximació: Des de el Coll de l'orenga ja surt un camí senyalitzat en direcció al refugi del Xut, pujada cap a l'esquerra.A les envistes de la paret de l'Extrem i superada la base del Pilar sin brillo caldrà cercar una traça força fressada que baixa a la dreta i que mena a la base de l'Extrem. Seguirem per la base de la paret passant de llarg els inicis de la Oscar Lafotet,les restes d'un corral,K bonik boira i Novembre Negre.Superats aquests punts apareixeran dues grans xemeneies: la primera correspon a La Festa del Paca i la segona a la Pensionistes. Un parell d'espits visibles.Material: Si ho volem xapar tot ens caldran 21 expressos a la quarta tirada, un estrep i un joc de friends des de l'Alien groc al Camalot del 3. A la sortida de la quarta reunió es pot posar algun tascó petit per eliminar el factor 2. Si es va just de grau pot anar bé dur una tramposa i/o un ganxo.Grau obligat: 6a/A1.Orientació: Sud,crec que resta a l'ombra a partir de les 4.Descens: Evident, a l'esquerra a retrobar el camí de l'aproximació. Ressenyes: Desventurasymilagros.Gracias!

I Festa de Muntanya de Collbató

4000peus organitza la Primera Festa de Muntanya de Collbató, el proper dia 1 de juny. Hi esteu tots convidats!!!

Cursa Festa Major, 33 participacions des del 1979

Cursa Festa Major, 44ª edició 9,6 km. 58-02 6-02 x km. 58 metres de desnivell positiu 502 de 531 arribats La cursa de la Festa Major de Sabadell va ser una de les...

"Els tres ateus". Paret de l'extrem. Montroig.

Via nova que ens ha agradat força i ens ha fet treballar i escalar de valent.Solca el marcat diedre sota la via de la Lara i la Serp de dues cares per anar fent diagonal...

Cursa de Festa Major en solitari

Aquest any 2020 no hi ha Festa Major de Sabadell. Ja fa anys que dels diferents actes de la Festa  només participo a la cursa. Enrere han quedat els anys que anava a...

15 anys de... la Festa del Paca a Canalda.

Com moltes altres parets, Canalda també té la seva Festa del Paca i, ara farà 15 anys vaig acabar de repetir-la. Ho dic així per què al anar en solitari vaig tardar dos...

Per complir amb la tradició, cursa de Festa Major

Cursa Festa Major de Sabadell7,2 km. 5-29 per km. 572 de 1316 classificatsSegueixo la tradició i m’inscric a la cursa popular de la Festa Major sense tenir massa clar si al...

1 de setembre, Festa de l’Esport

Aquest diumenge es celebra la Festa de l’Esport a Collbató. Us convidem a tots a participar-hi, on 4000peus tindrà instal·lat un rocòdrom amb tirolina, a partir de les...

11a CAMINADA POPULAR DE LA FESTA MAJOR DE TUIXENT

Un any més preparant la caminada de Tuixent. Enguany quan caminem pels boscos de l'Arp trobarem a faltar l'empenta d'en Toni Balaguer que tantes vegades els havia trescat...

"Novembre negre". Paret de l'Extrem. Montroig.

Tela amb l'hivern del 2017...Després que la fredor s’acarnissés durament una temporada a casa meva, i entre grip ... i grip, aconsegueixo treure una mica d'energia per...

A la Festa del Paca del Peladet (180m, 6aA1)

**Ara fa uns dies vam escalar aquesta bona via del Peladet, i que deu ser de les més assequibles del lloc. Apuntar que ens va petar l'argolla d'un clau al primer llarg, a...

Dilluns de festa major.

Esperó Nord-Est (6a, 335m)Pic de la Valleta, Porté-Puymorens.La festa major -de la nostra ciutat- s'ha acabat. Bé, o això pensàvem fa unes hores, abans de coronar el Pic de...

Via Señor Paca a la Paret d'Aragó.

-Cordada: Salla i Busquets.-Accés: A Viacamp hem d'agafar la pista en molt bon estat en direcció a Montfalcó. Més o menys uns cinc quilometres després del poble trobem una...

8 de setembre: vi caminada de la festa major

Un any més... hem fet una nova Caminada Popular de la Festa Major... i ja en portem 6 edicions. El mal temps semblava que ens hi posaria dificultats però si després d'anar al...