Roc de la Calma (2.204 m.)

Iniciem la temporada d'esquí amb un entrant suau i fàcil a l'Alta Cerdanya. Sortim des de l'estació d'esquí de Font-romeu i remuntem per vora les pistes fins al turó de la Gallinera. Tot seguit continuem per l'ample llom que ens condueix al panoràmic Roc de la Calma, sostre de l'estació i la nostra ruta. Baixem esquiant a l'estany de la Pradella, gaudint d'esplèndides vistes cap al Carlit, les Bulloses i el pic Peric. Resseguim un caminet estret amb els arbres curulls de neu, i pugem per vessant nord a la Gallinera abans d'encarar l'últim descens.

Via calma in-tensa

DISSABTE, 11 DE SETEMBRE Avui tornem a sortir però no tinc ganes d’ anar molt lluny, es la Diada i les carreteres segurament molt plenes. Dels llocs que hem estat...

CARRÀNIMA. Via CALMA IN-TENSA

4-5/05/21. A Carrànima a l'esquerra de la via l'Ull de l'elefant, s'intuïeig una línia què amb el Remi vam anar a treure l'entrellat. Han sortit sis llargs de corda, el...

Ruta pels cims de la Calma i el Tagamanent

2.02.20  Ara fa set anys vam realitzar una excursió al pla de la Calma, al massís del Montseny, on vam pujar als seus dos cims o elevacions principals: el Puig Drau i el...

PELADET ORIENTAL. Via CALMA TOTAL.

2/10/17. Quan vam obrir la via Carall Trempat, el incombustible Remi va veure un xemeneia i tafaner com és, després de varies jornades ens deixa un nou itinerari obert en...

El pla de la calma i el tagamanent.

Ja fa temps que volíem fer una excursió pel Pla de la Calma, però tots els recorreguts que veiem posibles, o eren molt llargs (més de 20 km), o no presentaven gaires llocs...

Montseny: Pla de la Calma i Puig Drau

Al dia següent de gaudir com una criatura a les faldes del Matagalls, torno a un lloc molt proper amb els amics de Singles, per fer una excursió no tant espectacular (que Deu...