Columbretes, estela de plata

Diumenge, 20 - 23 d’agost de 2023El mar dorm, es respira una calma estranya amb auguris de retorn. Qui sap on ha anat el vent. L'esperaríem, Columbretes és màgia, però la...

Lo gall llop + tascons/joe pinto

DIUMENGE, 04 DE DESEMBRE 2022Les prediccions metereologiques per avui no son gaire bones, de fet surto de casa amb els carrers ben molls i alguna gota que cau al vidre del...

Via calma in-tensa

DISSABTE, 11 DE SETEMBRE Avui tornem a sortir però no tinc ganes d’ anar molt lluny, es la Diada i les carreteres segurament molt plenes. Dels llocs que hem estat...

CARRÀNIMA. Via CALMA IN-TENSA

4-5/05/21. A Carrànima a l'esquerra de la via l'Ull de l'elefant, s'intuïeig una línia què amb el Remi vam anar a treure l'entrellat. Han sortit sis llargs de corda, el...

Gran Manitu al Llop Blanc.

Itinerari feréstec en una paret poc freqüentada,segueix una línia ben lògica per fissures connectades a través de plaques.La via està parida i deixada anar de manera que...

Ruta pels cims de la Calma i el Tagamanent

2.02.20  Ara fa set anys vam realitzar una excursió al pla de la Calma, al massís del Montseny, on vam pujar als seus dos cims o elevacions principals: el Puig Drau i el...

PELADET ORIENTAL. Via CALMA TOTAL.

2/10/17. Quan vam obrir la via Carall Trempat, el incombustible Remi va veure un xemeneia i tafaner com és, després de varies jornades ens deixa un nou itinerari obert en...

Taga (2040 m.) i Puig Estela (2013 m.)

Fa uns anys, anar al Ripollès des del pla de Lleida era tota una aventura. Amb cotxe, un llarg viatge, i amb transport públic, una epopeia només reservada per als més...

Figuerassa - Estela - Terçà

var Latitud_sortida = 42.101207; var Longitud_sortida = 1.843611; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

Puig Estela (2.013 m.)

Dilluns 12 d’octubre de 2015Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: 4 h. (10,2 Km.)Desnivell: 693 m. (acumulats)Dificultat:...

Puig Estela (2.077 m.)

Dissabte 3 d’octubre de 2015Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: 5 h. (10,2 Km.)Desnivell: 693 m. (acumulats)Dificultat:...

El pla de la calma i el tagamanent.

Ja fa temps que volíem fer una excursió pel Pla de la Calma, però tots els recorreguts que veiem posibles, o eren molt llargs (més de 20 km), o no presentaven gaires llocs...

Roc de la Calma (2.204 m.)

Iniciem la temporada d'esquí amb un entrant suau i fàcil a l'Alta Cerdanya. Sortim des de l'estació d'esquí de Font-romeu i remuntem per vora les pistes fins al turó de...

Montseny: Pla de la Calma i Puig Drau

Al dia següent de gaudir com una criatura a les faldes del Matagalls, torno a un lloc molt proper amb els amics de Singles, per fer una excursió no tant espectacular (que Deu...

Coll de Pal - Puig Estela - Taga

Recorregut circular que ens porta al Taga pel Coll de Pal i passant pel Puig Estela. Un recorregut que ens ofereix, a més d'unes magnífiques vistes, gaudir de grans prats de...