Primer cap de setmana del curs d'iniciació d'espeleo

Aquest cap de setmana vam Començar el 1er CURS D'Iniciació D 'ESPELEO  NIVELL I de la  UEC  Tortosa. Dissabte al matí ens vam REUNIR tots al local, del club de per fer les clases teòriques. A la anar vam tarda a la Cova del Garrofer, molt cova Una exigente amb passos Estrets Que van posar una prova els cursetistes, i val dir de Me van passar tots amb bona nota. Vam aprofitar la visita por netejar la cavitat, ja Que una causa del seu fàcil accés estava plena de Deixalles. L'endemà teníem previst anar un Cova Cambra, un fer les pràctiques exteriores amb corda, però com Que plovia, el VAM Decidir canviar De los planes i anar al rocòdrom. Gracies a aquestes  hermosos instal · lacions poguérem Gaudir tots d'una Jornada de Pràctiques un Cobert del Mal temps. En Acabar vam fer mos des i ens dirigirem al Tivenys per fer l'Avenc del Bosc, en els alumnes posaren en pràctica el Que havien après al matí.Fotos BarquerFotos HelenaFotos Helena

Skolpan (779 mts.). Primer cim a l'Illa de Senja.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Vertical.L'itinerari del Skolpan (779 mts.). Fotografia del llibre de Senja.Aquest matí, el Xavi ens ha comunicat que encara no estava...

Una setmana a la Catalunya Nord

Si exceptuo la zona de la Cerdanya i alguna incursió esporàdica al Canigó i a Argelers, la Catalunya Nord és una part dels Països Catalans força inexplorada per mi. He...

Calendari primer semestre 2024

Us presentem el nou calendari d’activitats per al primer semestre de 2024. Us recordem que per a participar en les activitats organitzades per 4000peus, cal estar federat....

Anul·lació sortida cap de setmana de Sant Joan

Us comuniquem que la sortida prevista per al cap de setmana de Sant Joan s’ha anul·lat, per que no s’ha cobert el mínim de reserves. Moltes gràcies i disculpeu.

Gaspar de Portolà: Primer Governador de Califòrnia

SerradelMontsec.cat - Amb el topònim Serra del Montsec anomenem una única serralada, d'uns 50 quilòmetres de llarg, que en realitat es divideix en tres...

Una setmana sense córrer, i el que falta!

Diumenge passat encara no havia quedat del tot clar si es podia sortir o no a córrer i ho vaig aprofitar. Eren les 7 passades quan baixava les escales de casa amb una certa...

Montserrat Sur - Collbató, sector Primer Pis.

Un día curioso el domingo 02-02-2020, el día 33 del año y faltan 333 días para que termine. Junto com mi compañera Mar, que hacia que nos salíamos juntos a escalar, no...

Calendari primer quadrimestre 2020

Aquest és el calendari d’activitats del primer quadrimestre del 2020: 4000peus, AE Collbató, adverteix que els esports i activitats de muntanya comporten riscos. És per...

Riera de Merlès. Curs baix

var Latitud_sortida = 41.905539; var Longitud_sortida = 1.883943; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...