Skolpan (779 mts.). Primer cim a l'Illa de Senja.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Vertical.L'itinerari del Skolpan (779 mts.). Fotografia del llibre de Senja.Aquest matí, el Xavi ens ha comunicat que encara no estava...

Calendari primer semestre 2024

Us presentem el nou calendari d’activitats per al primer semestre de 2024. Us recordem que per a participar en les activitats organitzades per 4000peus, cal estar federat....

Per la costa de marsaskala a marsaxlokk

Marsaskala és un poble, de tradició marinera, que està situat al sud de l'illa. Surto del port i vaig pel passeig marítim fins a la bateria de Sant Pablo on decideixo tornar...

11/07/2023 Montgrony - Costa Pubilla

Per poder assistir a la excursió és obligatori estar federat LLOC DE TROBADA: a les 6h30' a l'antiga UEC de Barcelona - Gran Via de les Corts Catalanes /  Muntaner...

Dia mundial de l’aigua

El Dia Mundial de l’Aigua es celebra principalment el 22 de març de 2023. El Dia Mundial de l’Aigua 2023 té com a objectiu accelerar el canvi per resoldre la crisi...

Avui coneixerem : Les dos Fonts de La Costa de Montseny

La Costa del Montseny es un Poble (620 m alt.) del municipi de Fogars de Montclús (Vallès Oriental), al vessant meridional del turó de l’Home (Montseny), damunt la Tordera....

Un altre mundial ha estat possible

World Rogaining Championships 2022 Paprsek – Czech Republic 71.2 km. 23-52-01 20-05 x km. 2698 metres de desnivell positiu 1460 punts, 27 fites 9è ultraveterans de 11...

Monte Gran Costa (2.615 m.)

var Latitud_sortida = 45.027911; var Longitud_sortida = 6.879780; var Mapa_defecte = 'ALT1'; var Domini = new String(window.location.protocol +...

Gaspar de Portolà: Primer Governador de Califòrnia

SerradelMontsec.cat - Amb el topònim Serra del Montsec anomenem una única serralada, d'uns 50 quilòmetres de llarg, que en realitat es divideix en tres...

Camí de la costa de tarragona.

Descripció de la ruta; passejada pel litoral tarragoní resseguint un petit tram del Camí de Ronda, des del Port de Tarragona, fins al Morrot de la Savinosa. Durant el...

La Informació : Dia Mundial dels Ocells

La Fundació RIVUS i l’Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana celebren diumenge el Dia Mundial dels Ocells amb una matinal de natura al Parc de Can Font. Sortides per a...

El Pla de Pujalts o Costa Pubilla (2056 m.)

Seguim la campanya ripollesa dels 100 cims, i avui ens dirigim cap al santuari de Montgrony per assolir el cim del Costa Pubilla. Molt ambient al santuari, entre turistes,...

El Pou a prop de Mas La Costa de Santa Pau

Per visitar aquest destacat Pou, seguiu la mateixa ruta que us vaig indicar per anar a la Font de la Llet, Per tant, cal que aneu per la carretera GI-524 d’Olot a Santa Pau, a...

Dia Mundial de l’Aigua – 2021

El Dia Mundial de l’Aigua se celebra anualment el 22 de març com un mitjà de cridar l’atenció sobre la importància de l’aigua dolça i la defensa de la gestió...

Jardins de Mossèn Costa i Llobera

Els jardins de Mossèn Costa i Llobera són un jardí botànic especialitzat en cactus i plantes suculentes.Es troba ubicat en un lloc privilegiat de la muntanya de...