Avui destaquem : La Font de la Mina de Castellbell i el Vilar

La Font de la Mina esta situada entre la carretera BV-1123  i la riera de Marganell. Historia: Font – mina situada per sota del marge de la carretera, en una...

Avui destaquem : La Font / Mina can Molins de Sant Quirze del Vallès

Per anar a la Font o Mina can Molins cal que us situeu al principi del carrer del Pica-Soques, una vegada passat pel túnel per sota de les vies dels FFCC., cal dirigiu a...

Avui coneixerem : La Mina d’aigua de Santeugini de Castellbisbal

Des de la urbanització de Can Santeugini, del final del carrer Francolí surt un camí a l’esquerra que baixa a uns horts on allí esta La Mina de Santeugini de...

GR3: Pista de Vinaixa - Les Borges Blanques

Una nova etapa del GR3, avui molt curta i fàcil, potser la més curta que hem fet en aquest GR. Com les darreres etapes, la d'avui recorre zones agrícoles...

Avui destaquem : La mina de Can Bernat de Santa Perpètua de Mogoda

La Mina de can Bernat esta situat al S del Castell de Can Taió al costat del camí de Can Mallol – Can Bernat.  Historia: La mina de Can Bernat segons informacions...

Esperó Crust a la Vinya del Solà de l'Ànima.

Més enllà de l'esportiva, Coll de Nargó encara té roca per aborrir. Avui, tot i el dia amenaçador, em decidir descobrir un nou sector que feia anys que em mirava però...

Estació de Goulier i mina Rancié

var Latitud_sortida = 42.775822; var Longitud_sortida = 1.511203; var Mapa_defecte = 'IGN'; var Domini = new String(window.location.protocol +...

PIC DE LA MINA 2683m AMB ESQUÍS.

12/04/22. El dia és rúfol i no les tenim totes. Les estacions d'esquí de França ja han tancat temporada, així que aprofitem per fer el Pic de la Mina, des de l'estació...

Aresta ribas. pollegons de la vinya nova.

27/09/21.  La Aresta Ribas és una de les grans clàssiques de Montserrat sud, una de les vies més llargues de Montserrat.  Oberta en solitari per Joan Ribas...

Tornem a la Mina de Ca n'Alemany

Hem tornat a la Mina de Ca n'Alemany, una cavitat que ja havíem visitat en dues ocasions en els darrers temps, però aquesta vegada amb nens. És una activitat fàcil i curta...

La Mina Pilarica

Avui hem fet una sortida singular, d'una tipologia gairebé inèdita en el Blog de Muntanya. Hem visitat una mina abandonada, una activitat molt semblant a l'espeleologia...

La mina de Ca n'Alemany

El confinament comarcal, que ha tornat una vegada més, ens obliga a buscar tots els racons del Barcelonès, una comarca urbana però que també té, a la Serra de Marina i...

Historia de la Font de La Mina de Caldes de Malavella

L’aigua termal de la Font de la Mina, també coneguda com la del Raig d’en Mel o d’en Xiberta, brolla a una temperatura propera als 60 graus i prové del manantial del...

Avui coneixerem : La Font – Mina de can Viloca de Terrassa

Com cada diumenge us presento dos articles Aquesta Font de can Viloca era molt freqüentada i apreciada, sobre tot per la gent dels horts que havien en aquell indret  i que...

La superba senda de las pardas

La senda de las Pardas és una travessa reservada a excursionistes de nivell expert. Cal saber una forta pujada inicial que ens duu a una travessa  exigent amb passos...

La vinya dels artistes a la pobla de cervoles

(Avui passem a la fase1 del confinament. Com hi ha molts dubtes sobre el que puc o no fer decideixo anar a fer turisme per la meva àrea sanitària així no tindré problemes ja...

Trescant pel qanat de la mina de vergós

Per entendre aquesta entrada haureu de llegir l'anterior PREPARANT LA SORTIDA DE SANT GUIM DE FREIXENET A CERVERA  on explico el repte personal d'en Feliu Izard que...