La superba senda de las pardas

La senda de las Pardas és una travessa reservada a excursionistes de nivell expert. Cal saber una forta pujada inicial que ens duu a una travessa  exigent amb passos...

Protocols per activitats de muntanya

Us presentem els protocols i recomanacions de la FEEC per a la protecció contra el COVID. Més informació a https://www.feec.cat/protocols/ FEEC-Excursionisme-COVID19-v3...

Calendari activitats seccio infantil-juvenil

Aquí teniu el calendari de les activitats de la secció infantil i juvenil del segon trimestre del curs 2018-2019. Per a participar a les activitats de la secció infantil i...

De ruta per Senija i per la senda deTerrasses

Bona ruta i tranquila la que vam fer jo i Lluís el passat diumenge,començen enjornet així ens donava temps a esmorzar i arribar a bona hora a casa. Ens posem el frontal i...

Integral Senda de los Angeles

Es la típica via que et fixes just abans de començar la pujada al coll de les Portelles.Realment es una integral que aprofita la Eclipse, oberta per Aleix Salas i Josep LLuis...

La Senda de los Ángeles a la Portella Superior

Aquesta via s'ha fet famosa amb el nom de la Senda de los Ángeles, però en realitat és una combinació de diferents vies obertes prèviament. Crec que el canvi de nom va ser...

Les activitats de la secció infantil-juvenil

octubre – novembre El passat mes d’octubre van arrencar amb força les activitats de la secció infantil i juvenil. Aquest curs, des de l’equip de tècnics de...

Integral Senda dels Àngels a la Portella Gran

Les Portelles, el pas d’entrada natural a la Regió d’Agulles. La via Integral Senda dels Àngels a la Portella gran és un recorregut que combina diverses vies:...

Per la Senda del Duero amb bicicleta (V)

14.08.15 - 13a etapa: Vilvestre - Barca d’Alva (52 Km / +668 m)Ahir, abans d’anar a dormir, vam estar repassant la ruta al mapa i veient que el camí natural és poc, o...

Per la Senda del Duero amb bicicleta (IV)

11.08.15 - 10a etapa: Zamora - Villardieuga (62 Km / +507 m)Avui a les 5:30 de la matinada, el nostre company Siscu ens ha deixat… per marxar amb autocar cap a Madrid i des...

Per la Senda del Duero amb bicicleta (III)

8.08.15 - 7a etapa: Tudela de Duero - Tordesillas (55 Km / +116 m)Avui, per a variar, a les 7 del matí no hi ha cap bar obert, per això fem un breu esmorzar a l’habitació...

Per la Senda del Duero amb bicicleta (II)

5.08.15 - 4a etapa: Burgo de Osma - Aranda de Duero (71 Km / +129 m)Com cada matí, després de penjar les alforges a la bicicleta, la Isabel Salvia envia un senyal al GPS...

Per la Senda del Duero amb bicicleta (I)

Ja hi tornem a ser! El dia de la celebració del nostre retorn del camí del Tajo tothom, absolutament tothom, ens feia la mateixa pregunta: I l’any que ve, què? En aquell...

Ruta del sepionet - senda del iaio 14/6/15

Aquesta setmana a PEDALSDEPLOM ens hem desplaçat fins Canals per travessar les comarques de la Costera i la Canal de Navarrés buscant la ruta del sepionet. En esta primera...

Malagana - mariola - senda el port 8/2/15

Després de les previsions al llarg la setmana passada sobre una altra nevada vam marcar ruta per la Serra Mariola, aquesta vegada amb un recorregut més àgil i amb...