Santuari de Corbera

Santuari de Corbera Aproximació :          Amb Cotxe Berga direcció “Santuari de Queralt”, abans de començar a pujar al Santuari desvio a la dreta direcció “Rasos de Peguera”  (BV4243) al quilòmetre 4 desvio a la dreta senyalitzat “Espinalbet” ara estem en una estreta carretera asfaltada que em de seguir, passarem per uns tancats de filferro que vorejant varies sigues sagues de la petita carretera, al seu cap de munt una torre, es...

Avui destaquem : La Fonteta de Corbera de Llobregat

Per anar a visitar aquesta senzilla Font de la Fonteta us cal sortir de Corbera de Llobregat, i anar per la carretera BV- 2421o carrer antic de Sant Ponç, una vegada passada la...
Germanautes + santuari wichita

DIUMENGE, 26 DE SETEMBRE Aquesta setmana tornem a retrobar-nos amb la colla de Vilafranca desprès de les vacances, això ens permet posar-nos al dia de les activitats...
Via

Via "Canal de l'arbre mort"

Finalment, després d'esperar que no plogués a la zona del Santuari de Corbera, hem pogut repetir la via que vàrem obrir fa unes setmanes i que la humitat de la roca no...

Avui destaquem : La Font del Santuari de Sant Ferriol a Sant Ferriol

El santuari de Sant Ferriol està situat a tres quilòmetres de Besalú, sobre la vessant dreta del Fluvià, dins el terme del veïnat de Fornells de Besalú. Es té notícia de...
Via

Via " Canal de l'arbre mort"

Aquests dies hem obert una nova via a les parets del Santuari de Corbera, en concret a la cara Est. Aquesta via puja per la segona canal que hi trobareu, després de la...

Avui coneixerem : La Font del Santuari del far de Susqueda

El Santuari de la Mare de Déu del Far corona la punta d’una colossal i impressionant cinglera, silueta inconfusible, a 1.123 metres d’altitud dins del municipi de...
Retocant les nostres vies de Corbera.

Aquest dissabte, després de molt de temps sense poder escalar fora de la comarca, m'he retrobat amb els companys i hem anat al Santuari de Corbera.Hem repetit i netejat...
El santuari de Consolació

El puig de Consolació (205 m) situat al terme municipal de Santanyí juntament amb el puig Gros, constitueixen els darrers testimonis de la serra de Llevant. No es coneix la...

Arbres – L’Auró tombat del Santuari del Remei de Camprodon

Com cada dissabte us presento dos articles  Des de Camprodon o Sant Pau de Segúries prendreu la C-38 i cal fer via fins al càmping i veïnat de Creixenturri de Camprodon, en...
3 mesos més tard

Després de tres mesos de no tocar la paret, aquest dissabte amb en Pany hem tornat a escalar. Per fer-ho hem escollit la paret del santuari de Corbera a on hi tenim 7 vies...
Cresta de Corbera, cara est.

La paret est de la Cresta de Corbera és un dels llocs més còmodes per anar a escalar de tot l'entorn de Berga: aproximació 0, vies equipades i grau baix. Així que ha estat...
El Cant de l'Òliba al Santuari de Lord.

El millor aliat per fer pujar l'ànim després d'un estiu envoltat de dossiers i amb poquíssima activitat muntanyenca, és sortir a escalar i tornar agafar la forma que tinc...
Joan Francesc. 6a.via a Corbera

Una pana en el cotxe ens ha fet canviar els plans d'aquest dissabte i finalment decidim pujar un cop més al santuari de Corbera.Aprofitem per sanejar alguns blocs inestables de...
5a. via al Santuari de Corbera

Aquest dimecres a la tarda, aprofitant que a partir de les 5 no toca el sol en aquest pany de paret,amb en Pany tornem al Santuari de Corbera per acabar la feina d'obrir i...
De Corbera a Gelida (589 m)

Dimarts 2 d’octubre de 2018Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Baix Llobregat / Alt Penedès.Temps aproximat: 4 h 15 m (12,2 km)Desnivell: + 380 m  -...
Entremaliades al Santuari de Lord.

Feia temps que no anava al Santuari de Lord i avui ens ha fet gràcia repetir una de les últimes propostes del lloc: la Entremaliades, molt aprop del pàrking i on no tens ni...
Figuerassa - Estela - Terçà

var Latitud_sortida = 42.101207; var Longitud_sortida = 1.843611; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...