Mirador dels 40 pins (granollers)

... quin reconet amb tanta majestuositat, aquesta closca sobre els seus 5 peus és un punt de observació cap al Vallés Orienta però que ... marxa més enllà del nostre Vallés ... Sant Llorenç, MOntserrat, el MOntnegre, el Tibidabo ... el Montseny !!! El temps aquí s´atura ... per donar pas a la pau !!!(... més val una imatge que mil paraules )

Cremar torrons: esportiva al mirador del montsec

Amb la colla decidim anar a cremar els torrons després dels dinars opípars i copiosos del Nadal. Error vam decidir que dinaríem allí mateix al peu de les vies... coca de...

Arbres – Els Tres Pins de Moja d’Olerdola

Els Tres Pins de Moja esta al Sud del nucli de Moja, al costat del camp de futbol. S’hi arriba des de l’interior de Moja o des del camí de Moja a Daltmar, municipi...

Avenc del Mirador (Garraf)

Avui hem iniciat la temporada de sortides "de tarda" amb una sortida relativament curta a un petit avenc situat molt a prop de casa, al costat de Castelldefels,...

Arbres – Els Pins de La Coma de Sant Jaume de Moià

Aquest Pins estan situats a l’entrada de La Coma de Sant Jaume, a peu de la carretera C-59 de Barcelona a Moià. Són un conjunt de 3 pins de destacades dimensions, dos...

Arbres- Els Pins centenaris de la Font de can Mas de Piera

Per anar a als Pins de la Font nova de can Mas, cal desviar-nos de la carretera B-224 tot abans d’arribar a Piera, en el trencall de la dreta que porta a la Urbanització de...

Arbres – Pins de la Colònia Soldevila de Balsareny

Sant Esteve, també conegut com a Colònia Soldevila, és una antiga colònia tèxtil del municipi de Balsareny (Bages). En l’aparcament de la mateixa església de Sant...

Arbres – Els Pins destacats a Valldoreix de Sant Cugat del Vallès

Els Pins destacats estan situats en l‘av. de Mossèn Jacint Verdaguer cantonada carrer de la Tortora i en el Passeig de l’Oreneta a Valldoreix de Sant Cugat del Vallès. Es...

Arbres – Els 3 Pins de Palaudaries de Lliça d’Amunt

Per anar a l’Església de Palaudaries, us cal accedir o be per Palau- solita i Plegamans o be, per lliça de vall o lliça de munt, això si, teniu d’anar a l’accés a la...

Puig de sa Font, el mirador de Son Servera

Son ServeraEl puig de sa Font és una petita muntanya de 273 m de la comarca de Llevant, als peus de la qual trobem la vila de Son Servera. Al principi de la ruta, trobem...

Arbres – Pins del Passeig de Santa Quiteria de Vilanova del Vallès

Els dos Pins que ens referim avui, estan situats en el Passeig de Santa Quiteria de Vilanova del Vallès. Si pugeu pel Passeig on va al Santuari, veureu dos pins destacables a...

Arbres – Els dos Pins del Parc de la Font del Racó de Barcelona

Els dos Pins que avui ens referim i destaquem, estan situats a l’entrada del Parc de la Font del Racó, pel carrer de Lluís Muntadas de Barcelona. Són pins pinyers, alts i...

Arbres – Pins del Parc de Desinfecció de Terrassa

Pràcticament la vegetació referent als arbres que configuren el Parc de Desinfecció són de Pins. Formen un conjunt arbori molt destacat i una illa verda necessària pel...

Arbres – Els Tres Pins de la Font de Can Roca de Castelldefels

Avui us presento dos articles Des del centre de Castelldefels us teniu que dirigir-vos al carrer del Castanyer, amb carrer de l’Ametller, cal segur tot recta per una pista...

Com era el Berenador de la Font dels Pins de Vallvidrera de Barcelona

Avui us presento dos articles La situació del  Berenador de la Font dels Pins de Vallvidrera  era darrera de la cua del Pantà de Vallvidrera de Barcelona, on acaba el camí...

BTT - TURÓ DELS PINS DEL SAMUNTÀ (451 metres).

Descripció de la ruta; Potser estic un xic gos o potser una mica massa vell, el cas és que he anat a la recerca d'un itinerari sense gaires quilòmetres, i amb un desnivell...

Arbres – Pins de can Feliu de Sant Quirze de Vallès

Avui dos articles relacionats amb Sant Quirze del Vallès La masia de Can Feliu de Sant Quirze del Vallès es una edificació de Segle XVII. Fins no fa massa anys, aquesta masia...

El Coll de Pins (500 m.)

La dita "al pot petit hi ha la bona confitura" sovint pot aplicar-se també a algunes de les muntanyes que pugem. No cal anar molt lluny ni pujar molt amunt per trobar racons...

Ballenato a l'aresta bruc al mirador de la miranda

No us diré que sigui la millor escalada de la meva vida, però mira, ens ho vam passar bé. El problema va ser que només vam fer aquesta via ja que s'estava fent fosc. Anàvem...