Camí de Ronda de Tamariu al Mirador de la Cova d'en Gispert

Distància: 6,25 km - Desnivell: 255 m - Durada: 2 h - ruta circularWIKILOC: https://bit.ly/43o905KSortim de l'aparcament de Tamariu a la platja de Tamariu i Mirador. Pels carrers de la urbanització vorejant el Puig La Trona accedim al Camí de Ronda. Passem per Es Castellets i el seu mirador, Punta d'Esguard i cala d'Aigua Xelida. Sortint de la cala passem per al mirador natural la Punta des Banc i Agulla d'Aigua Xelida. Poc després passem pel costat de Sa Roncadora, esquerda on s'escolta la força de les onades, quan hi ha Llevant l'aigua forma un gran espectacle en xocar i travessar-la.Pugem a la part superior de Sa Roncadora on hi ha vistes a la Cala Marquesa. Passem per l'accés a Cala Marquesa i pugem fins al Mirador d'Aigua Xelida i d'aquí al Mirador de la Cova d'en Gispert.I des del mirador tornarem pels carrers de la urbanització d'Aigua Xelida a Tamariu.Punta d'EsguardPlatja d'Aigua XelidaPlatja d'en GotesSa RoncadoraCala MarquesaMirador d'Aigua XelidaMirador de la Cova d'en GispertMirador del Puig des Comal d'AiguablavaEnllaços d'interès:visitpalafrugell.cat/es/tamariu/www.ccma.cat/tv3/alacarta/espai-terra/sa-roncadora/video/Cal respectar la natura i mantenir-la neta

Menorca: camí de cavalls (sud de l'illa)

L'any passat vaig poder recórrer el Camí de cavalls, per la costa nord. Tenia clar que tornaria i faria la continuació que aquí us presento. Aquest cop hem vingut a fer una...

Integral d'en pitu i la nuri

DIMECRES, 10 D'ABRIL Aquest dimecres cal fer bondat, per obligacions familiars no convé marxar gaire lluny i tornar aviat a casa. Solució quedar-nos per Montserrat on...

Avenc d'en Pasant

Avui hem iniciat la temporada de sortides de tarda. Aquestes sortides, que realitzem quan el dia és prou llarg per fer una activitat a la tarda, són normalment...

Escletxa del moro  o cova de sant jeroni

Barranco de la Escletxa del Moro o Cova de Sant Jeroni en Montserrat De nuevo una aventura Montserratina combinando diferentes actividades montañeras barranquismo, escalada y...

Escletxa del Moro o Cova de Sant Jeroni

L'Escletxa del Moro és un indret singular de Montserat. Es tracta d'una cavitat dintre d'una gran fisura entre roques, al peu de la Paret de l'Aeri. Tot i que...

De Lloret a Blanes pel camí de ronda

Atractiva excursió seguint el camí de ronda del GR-92 que va de Lloret a Blanes. Es tracta d'un itinerari d'uns 11 km que es poden fer en 3.30 h i en el qual gaudim d'un...

De la cala d'en torrent a la torre d'en rovira

Primera proposta excursionista a l’illa d'Eivissa. La verita era una mica – molt – escèptic pensant que no m’agradaria caminar per sa illa però la veritat és que la...

Circular als Carcaixells d'en Dalmau

Avui anirem al Baix Empordà, al Massís de Cadiretes a la zona protegida dels Carcaixells d'en Dalmau. Ens trobem doncs en una zona molt peculiar a on afloren una seria...

Traure un camí de la uci: de castarne al faro

Castell de CastarnerEls companys de Castarné ens comenten que volen recuperar un antic camí i ens demanen la nostra col·laboració. En el meu diccionari personal ajudar -...

Via "el camí de Samper"

Ressenya dels VisasAvui m'he deixat enredar pel Jordi i hem anat a fer aquesta via que no m'ha agradat gens. Si voleu informació, la trobareu en l'enllaç de la ressenya...

Llafranc - Tamariu - Llafranc

Que bé que s'està a la Costa Brava fora de temporada d'estiu, sense gent i amb tranquil·litat i a més en aquesta temporada tan atípica on a la muntanya en prou...

Puig d'en Farineta i camí de sa Pineta

Powered by Wikiloc El Puig d’en Farineta, també denominat puig d’en Basset, assoleix una alçada de 324 m. i és ocupat pel mirador - refugi del Foment del Turisme de...

Cova del Gall i Cova del Pi. Montsià

26 de novembre de 2023El dia de Nadal de 2022 vaig encetar un projecte que em rondava pel cap des de feia molt temps: netejar l'antiga sendera que passa per la Cova del...

Salt de l'olla - camí ral

En aquesta ocasió hem vingut a la Vall d'en Bas amb una finalitat exclusivament fotogràfica, es a dir, res de llargues caminades ni de feixucs desnivells a superar. Després...

Cremar torrons: esportiva al mirador del montsec

Amb la colla decidim anar a cremar els torrons després dels dinars opípars i copiosos del Nadal. Error vam decidir que dinaríem allí mateix al peu de les vies... coca de...

Via D'EN POL. PARET DEL DEVESSÓ. MALANYEU.

13/12/23. El Josep Estruch (bloc Els Visas), va piular una nova via a Malanyeu de la factoria Antoni Alarcón i companys, a la dreta de la via Delia i com som tafaners de mena...

Vies d'en pol i mona de pasqua a malanyeu

DIJOUS, 07 DE DESEMBREAquest pont, tothom ha marxat i quedem per la zona els que tenim compromisos familiars o treballen , és un handicap però també és un avantatge...

El camí del llorer

El camí del Llorer, anomenat equivocadament com a canal, és un traçat mig equipat que transcorre per l'interior de la canal de l'Artiga Baixa.El camí del Llorer és un...

Moletó de sa Granja pel pas d'en Redó

Powered by Wikiloc Inici: a l'aparcament de Sa Granja, a la carretera (Ma-1100) d'Esporles a Banyalbufar.(WP-01) Aparcament de sa Granja - 0,0 km - 0 minuts - 262 m...