Vallfogona ... ermita de milanys i gorgs !!!

Vallfogona està endinsada a una vall prepirinenca entre Ripoll i Olot ... un nucli urbá peti i amb més d´un centenar de masies. Un entorn meravellós on poder disfutar dels seus rius, el seu pont medieval, la font tosca i ... en el meu cas dels meus amics !!!!!!!!(VIDEO RESEM)Aprofito i faig escapadeta d cap de setmana ... carrego la bici i les ganes de pasar-ho bé. Quedo amb el David i fem una rutilla de Gorgs i pujem ... perque és axí ... pujem fins el Castell de Milanys, una bona passejada sota una boira a l´ultima tram, vaja que quan arrivem al mirador del Castelll ... ñam ñam !!!Aquest itinerari és un regalet dons podem disfrutar del gorgs de la zona, de la tosca, una surgència d´aigua amb la seva cascada, dels seus boscos ... regalet !!!!!A la tornada ... toca una mica de BBQ amb el nostre amic argenti ... sinònim de BBQ . Thkanks Marcos !!!!(LA TOSCA)(BOSCOS DE VALLFOGONA)(CASTELL DE MILANYS)(RIUS I GORGS DE VALLFOGONA)(FONTS DE VALLFOGONA)(VALLFOGONA)(BBQ PURETHANES)

65è PESSEBRE DE MUNTANYA: ERMITA DEL MONTSANT

Nosaltres encara no havíem arribatUn any més un altre pessebre de muntanya. Enguany el Quim - el meu net- m'ha preguntat: - Quants pessebres has anat? La veritat és que no...

Mola de Son Poquet i ermita de Maristel·la

Powered by Wikiloc Comencem a caminar a Esporles, concretament a la confluència del carrer Quarter amb el camí des Rafal.Camí des Rafal(WP-01) Esporles carrer Quarter -...

Part 2.L'IGNORADA ERMITA DESCONEGUDA

La majoria coneixem els esdeveniments tragics de principis del sXIX que van provocar la ruïna de les ermites de Montserrat. Entre 1811 i 1812, els francesos no només les...

LA IGNORADA ERMITA DESCONEGUDA.part 1.

Vull recalcar que el treball i la posterior reflexió d'aquest post, és fruit d'una modesta opinió personal.Dit aixo...Cal recordar que la Muntanya de Montserrat està formada...

Via ERMITÀ DEL BALINYO. BALINYO SUD.

3/05/23. Avui tenim un dia llarg, anem al Balinyo a fer la via l'Ermità del Balinyo, dedicada a Marcel Millet per una cordada francesa (Guillaume i Dominique Gleizes) l'any...

Dissabte, sortida als gorgs de la riera de Guardiola

Ruta circular per aquests curiosos gorgs, a Sant Salvador de Guardiola, ben a prop de Collbató. La riera de Guardiola, compartida amb Castellgalí i Sant Salvador de Guardiola,...

L' ermita de la codolosa

DIMECRES, 20 D'ABRILAquest dimecres tot i que la meteo donen pluges, tenim ganes de sortir i quedem , encara que tan sols sigui per esmorzar.Mentre esmorzem ens decidim a...

Cim, Ermita i Refugi de Sant Mamet

SerradelMontsec.cat - Amb el topònim Serra del Montsec anomenem una única serralada, d'uns 50 quilòmetres de llarg, que en realitat es divideix en tres...

Hem tornat a l’estiu a la Font de la Tosca de Vallfogona de Ripollès

Des de Vallfogona de Ripollès cal seguir pel conegut camí del Cementeri, tot resseguin paral·lelament el Torrent del Tornall, on en uns 25 minuts a peu arribareu a La Font de...

Torrent des Parral - Ermita de Betlem

Sortim de la Colònia de Sant Pere remuntant el torrent des Parral fins a assolir el camí del Bec de Ferrutx. Una forta pujada per un terreny un poc brut de vegetació i on en...

Bloque en Arbolí, Ermita de St. Pau.

Volvemos a visitar Arbolí, esta vez mejor acompañados, Dani y Laura, Dani, Mar y yo, un buen equipo dispuestos a darlo todo en los bloques de la Ermita de St. Pau. A disfrutar...