Avui esportiva a mont-roig: ermita de montalegre: sector del carquinyoli

Feia molt de temps que no anava a fer esportiva. Amb la colla vam decidir que amb la boira que visita la plana lleidatans calia anar a Mont-roig i com teníem poc temps el sector de Montalegre era ideal ja que teniem poc temps.Vaig veure que en Jordi Marmolejo i D. Garcia havien equipat un sector al costat de l'ermita. Ja sabem on anem. Tal com havíem previst, feia sol i hem escalat ben calentets mentre que a Lleida encara romania la boira.Els sector ens ha agradat molt, petit, íntim, amb vies per a tots els nivells. Pur plaer. L'escalada esportiva té l'avantatge que fas molta "vida social" amb la colla. Sols cal caminar 5 minuts.Altres vies que he escalat per la vora: Lo mirador - Rampes invertides (Retaule) - Trobades escaladors de la SEAMCom arribar a l'ermita de Montalegre? Des del poble de Vilanova de la Sal prenem una pista que surt de l'extrem oposat del poble. Aviat es bifurca. El ramal de l'esquerra baixa a l'estació de trens. El de la dreta va a l'ermita de Montalegre que ja veiem a la sortida de Vilanova a l'extrem de la serra de Mont-roig.4,7 km. Revolt molt marcat. Anem a l'esquerra. A la dreta va la pista als cingles de Mont-roig.6,1 km. Ermita de Montalegre on aparquem.Fotografies de Manel ViladrichAproximació: Seguim el camí carener de darrera de l'ermita.3 min Una fita ens indica que hem de baixar a l'esquerra. Baixada ferma.5 min A l'esquerra tenim la roca del Carquiñyoli ple de vies... vinga a escalar.Per obtenir el track:Powered by Wikiloc

Primera esquiada per el sector de Porté

Aquesta darrera setmana ha deixat el Pirineu Oriental de color blanquet, això ha fet que passi a tenir una imatge més bonica i d'hivern, però no tot és tirar coets!,...

Cremar torrons: esportiva al mirador del montsec

Amb la colla decidim anar a cremar els torrons després dels dinars opípars i copiosos del Nadal. Error vam decidir que dinaríem allí mateix al peu de les vies... coca de...

Aresta de l'Isard. Sector trad

Roger ens fa arribar una foto amb 4 ratlles amb unes curtes vies que desconeixem. Sembla que la major part obertes per J. Marmolejo i una línia de Juan Gutiérrez (El lado...

65è PESSEBRE DE MUNTANYA: ERMITA DEL MONTSANT

Nosaltres encara no havíem arribatUn any més un altre pessebre de muntanya. Enguany el Quim - el meu net- m'ha preguntat: - Quants pessebres has anat? La veritat és que no...

Cingles de vallcebre- sector la matella

DIUMENGE, 05 DE NOVEMBRE Avui sortim de casa amb un condicionant clar, fugir del vent de Ponent, i segons la meteo sembla que al interior seran mes fluixes les ventades...

Mola de Son Poquet i ermita de Maristel·la

Powered by Wikiloc Comencem a caminar a Esporles, concretament a la confluència del carrer Quarter amb el camí des Rafal.Camí des Rafal(WP-01) Esporles carrer Quarter -...

Part 2.L'IGNORADA ERMITA DESCONEGUDA

La majoria coneixem els esdeveniments tragics de principis del sXIX que van provocar la ruïna de les ermites de Montserrat. Entre 1811 i 1812, els francesos no només les...

LA IGNORADA ERMITA DESCONEGUDA.part 1.

Vull recalcar que el treball i la posterior reflexió d'aquest post, és fruit d'una modesta opinió personal.Dit aixo...Cal recordar que la Muntanya de Montserrat està formada...

Vallfogona ... ermita de milanys i gorgs !!!

Vallfogona està endinsada a una vall prepirinenca entre Ripoll i Olot ... un nucli urbá peti i amb més d´un centenar de masies. Un entorn meravellós on poder disfutar dels...

Escalada esportiva a valdellou (sector skas, derecha)

Dons si, després de 10 anys torna a Valdellou repetint company, en Ramón !!! Aquesta vegada em fet una mica de inspecció per tota la escola i m´he quedat meravellat del seu...

Descobrint un sector . " Can Placa"

Aquest és un sector de vies esportives d'una sola tirada i que en Xavi ja m'hi havia apropat fa uns mesos, la pluja ens va fer marxar i aquesta vegada, malgrat que la...

*** Esportiva de benvinguda, Montserrat Sud

Dissabte i diumenge, 4 i 5 febrer de 2023És bo tornar a casa...I més quan la lluna neix.- Penso que estar viu és respondre -Mark Strandcompanydeviatgeiatzars:Lauπ

Via ERMITÀ DEL BALINYO. BALINYO SUD.

3/05/23. Avui tenim un dia llarg, anem al Balinyo a fer la via l'Ermità del Balinyo, dedicada a Marcel Millet per una cordada francesa (Guillaume i Dominique Gleizes) l'any...