Aresta ger a castellfollit

DIMECRES, 17 D'ABRIL Fa dies que anem sondejant a la colla per trobar-nos i fer una sortida conjunta però és una tasca difícil, per tant hem decidit tirar pel dret i proposar la sortida sense esperar consens, ja s'apuntara que en tingui ganes o pugui. El dia escollit és aquest dimecres i a la crida hem respost cinc companys, la resta , com diu algú de nosaltres “te oques a ferrar”. No tenim l'objectiu clar i barallem dues opcions, a concretar davant d'un cafè al bar de L' Angelita . Portem dues propostes, una pujar al Ripollès i més concretament als cingles del Barricó per fer la via “Aigua i tabac”. La segona baixar a terres de Tarragona i arribar-nos a Castellfollit per fer la via GER al Roc de Ponent. Les dues opcions representen per mi la repetició reiterada de qualsevol de les dues vies, però el fet de poder fer una sortida amb els amics, (algun d'ells no surten gaire), be que s'ho val!!!. La primera aturada la fem a Montblanc per esmorzar i després directes al pàrquing que hi ha al costat de la paret de la carretera, lloc on agafem un corriol que ens portara a peu de via. A peu de via ens repartim en dues cordades, al davant el Visa i el Conrad i darrera el Josep Lluís , el Genis i jo. De la via no en parlare gaire perquè seria repetir el mateix de l'entrada anterior de la mateixa via ara fa uns dos anysLa via segueix sent un divertiment on cal estar avesat al seu tacte per poder gaudir-la, i tan sols a destacar que arribant al cim i posar-nos el calçat de caminar me n'he adonat que tan sols porto una sabata, L'altra s'ha perdut, crec que a la tercera tirada en passar per l'arbre de la reunió. El cert és que he tingut que baixar amb els gats fins el cotxe, sort que porto els de via llarga i no m'apreten gaire. Per acabar la sortida tornem a Montblanc per fer un bon dinar. J. ESTRUCH DADES DE LA VIA NOM................................................Aresta GER APERTURISTES............................ Toset i Blanchart CORDADA ..................................... Gines Rodriguez, Josep Lluis Gomez, Josep Estruch MATERIAL...................................... Joc de Camelots fins nº1 DIFICULTAT...................................... V

Via Aresta de les Vinyetes (Via nova)

Despres de fer la via del costat (Bi Arnas) ens trobem de nou quasi un any despres per encetar aquesta elegant aresta.Com el terreny es factible i seguim el camí...

Mirador de Sant Pere de Castellfollit del Boix (Bages)

El Mirador de Sant Pere es troba situada a l’oest de l’església parroquial de Sant Pere. Es un mirador molt curiós, es una balconada formada per un seient i al centre una...

Els cantinals....... aresta malalts de roca

DIUMENGE, 02 DE JULIOL DE 2023 Je, je,......... hem arribat a vells gracies al nostre instint de supervivència i a fugir dels “marrons” i avui s'ha demostrat...

Avui coneixerem : La Font de Maians de Castellfollit del Boix

El petit poble situat de Maians esta dins el municipi de Castellfollit del Boix. Situat al límit amb l’Anoia, al peu del Coll de Gossem, fou un antic hostal al camí...

Cogulló de cal Torra de Castellfollit del Boix (Bages)

Cogulló de cal Torra es situa al nord del nucli de Castellfollit del Boix. Per anar –hi cal fer-ho pel camí de Can Vidales, seguir pel camí de Castellfollit del Boix i...

Via d'en pitu + aresta dels marges

DIMECRES, 18 DE GENER DE 2023Aquest dimecres tenia intenció d'anar a cercar terres més calides i escapar-me del vent fred que fa per la zona, però els companys s'han...

Abeuradors per animals lliures, en el bosc de Castellfollit del Boix

En temps de sequera com els actuals, moltes Societats de Caçadors d’arreu de Catalunya  pujant aigua amb vehicles a la muntanya i així emplenar els abeuradors que hi ha...

Aresta de Corbera

08-01-2022 Berguedà Santuari de Corbera Via  :  Aresta de CorberaFoto adaptada sobre un original de "Muntanyenc" Tenim el hivern a sobre, be tampoc res...

La Gorga dels Soldats de Castellfollit de la Roca

Per anar-hi a La Gorga dels Soldats cal que us situeu a l’ajuntament nou de Castellfollit de la Roca, on hi ha la torre del rellotge, cal seguir direcció al riu primer...

Avui coneixerem : La Font de Plaça nova de Castellfollit de la Roca

Aquesta font que us presento avui, està adossada en la paret d’una casa que dona al carrer del Cingle amb la Plaça nova i carrer Major de Castellfollit de la Roca. Deu ser...

Via oblidada: aresta bruc al gep llarg

La cordada de 83 i 84 anys a la viaPer internet trobo molta informació de la via per l'Esquerra al Gep Llarg mentre que no trobo gaire informació de la via que puja per...