Montserrat. excursió circular per montserrat sud.

10/04/19. Avui toca excursió per Montserrat Sud. Amb les restriccions de circular per les pistes del terme Municipal del Bruc, deixem el cotxe a l’aparcament del Bruc del Mig.  Hem fet un itinerari circular, sortim de l’aparcament anem cap a El Castell i seguim pel Torrent del Tambor, a l’alçada de la Proa agafem un camí a la dreta què ens porta fins el peu. El camí ens porta cap a un torrent, un cop passada l’Agulla del Senglar agafarem un camí a ma dreta (marques vermelles) creuem el torrent i seguim el camí del cabrit què va flanquejant fins a l’alçada del Faraó. Pugem al coll de Musset i baixem fins a la canal del Migdia. La seguim en direcció est fins a trobar el camí a ma dreta què ens porta al coll de l’ajaguda. Seguim el camí dels francesos en baixada fins a Can Jorba. Des d’aquí ja per pistes seguirem fins el Bruc passant per Can Farrers.Una agradable excursió circular amb bones vistes de les agulles què l’envoltan.Cal preveure unes 5 hores.Per: Jesús Carruesco, Antonio Gómez, Joan Asín.

Valllibona, circular GR-7. Els Ports.

24 de febrer de 2024  Una data important a la nostra agenda. La teniem reservada des de fa temps: la Santantonà de Vallibona! Tot un espectacle que s'ha de...

25 de novembre, excursió a La Foradada

DIA : 25 DE NOVEMBRE DE 2023 HORA DE TROBADA : 08:00 hores LLOC : Pista esportiva “Martí Gil” CAL PORTAR : Esmorzar Aigua, i depèn del temps, roba d’abric, i sabates de...

Estels del Sud. Arnes-Beseit.

12 d'agost de 2011  Segona etapa del cap de setmana que vam dedicar a la Travessa dels Estels del Sud, l'estiu del 2011. Entre Arnes i Beseit, amb les fabuloses...

Estels del Sud. Paüls-Arnes.

11 d'agost de 2011  Rescato una vella ruta tirant d'arxius fotogràfics i del track "de la època", per reviure la interessant proposta de travessa dels Estels...

Una Circular de les bones en BTT per Camprodon

Ahir a la nit varen caure trons i llamps, i avui ens llavem amb una bona fresqueta, quin gustàs després de les calorades d'aquests últims dies. Bé, ens trobem a...

La creu esvástica de montserrat

Quan Himmler va anar a Montserrat a la recerca del Sant Grial poc pensava que el Santuari comptava a les seves dependències amb una creu gammada amb què potser s'hauria...

Les Roques de Benet, circular pels ràpels

Un itinerari circular per les Roques de Benet passant pel seu punt culminant, el Castell, recorrent part de la cresta cimera i baixant per una línia de ràpels....

*** Esportiva de benvinguda, Montserrat Sud

Dissabte i diumenge, 4 i 5 febrer de 2023És bo tornar a casa...I més quan la lluna neix.- Penso que estar viu és respondre -Mark Strandcompanydeviatgeiatzars:Lauπ

Cova de Son Montserrat - Sa Valleta

Powered by Wikiloc Caminada primaveral pel paisatge rural de Petra. L'objectiu principal és conèixer la cova de Son Montserrat, també anomenada cova dels Voltors i el...

Proper 15 de gener, excursió a Bonastre

Sortim el diumenge 15/1/2023 a les 8 del matí de la Pista Poliesportiva. Com sempre cal portar aigua, calçat adient per a la muntanya i roba en funció de la previsió...

Sao de montsec: circular a la torre d'escumo

Quan vaig descobrir el camí de Terradets a l'Ametlla del Montsec em vaig quedar amb el desig de poder descubrir el camí que pujava a la torre d'Escumó que també havia...