Travessa d'Svaneti (8): Ascensió al Guli Peak (2970 m.)

Darrer dia a les muntanyes d'Svaneti, que aprofitarem per pujar al Guli Peak, cim que s'alça just damunt del poble d'Ushguli. El dia és radiant, així que anem pujant delerosos de les vistes que hi haurà des del cim......i de les que comencem a tenir-ne alguna mostra quan anem guanyant altura. La pujada és directe, per la carena de la muntanya, amb un camí que circula entre la vegetació......fins que en poc menys de dos hores ja som al cim... ...i gaudim d'una vista magnífica sobre muntanyes com el Tetnuldi (4858 m), que es ven ben marcat a l'esquerra de la imatge, o el Shkhara (5068m.), sostre de Geòrgia. Poc a poc va arribant la resta del grup, fem les fotos de rigor...  (Foto: Lluís Taberner) ...i iniciem el camí muntanya avall per tornar a Ushguli i posar fi a aquesta travessa per les muntanyes d'Svaneti.I si voleu el track de l'ascensió al Guli, cliqueu aquí.

CABO DE GATA: Ascensió al Cerro de los Frailes.

El Cerro de los Frailes (o el Fraile, com també l'he trobat) és un modest turó que té la particularitat de ser el punt més enlairat del Cabo de Gata i crec que bé val...

54ª ascensió a l'Aneto (3404 mts.).

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Quan vàrem sortir fa un parell de setmanes amb la Teresa i el David al Pic de la Mine, vam quedar de sortir aquesta setmana a...

Piz Palü, travessa de les crestes

El tercer dia de la travessa no serà ni de bon tros el menys interessant, serà una jornada d'una llarga travessa per la capçalera de les geleres del Vadret de Morteratsch, i...

Clàssics alpins: Travessa Chamonix- Zermatt

Una proposta de travessa alpina per l'estiu, amb vuit jornades del camí entre Chamonix (França) i Zermatt (Suïssa), una de les travesses clàssiques que es poden fer als...

Una travessa pel Vercors

A finals de juny vaig marxar tot sol 5 dies cap al Vercors amb la intenció de fer una travessa pel massís. Reconec que hi vaig donar moltes voltes... Primer vaig descartar...

45a Travessa del Montseny

Fa només uns mesos semblava increïble que poguéssim anar tornant a la normalitat d'abans de la pandèmia. Potser és aviat per saber si aquesta recuperació serà completa, o...

Ascensió al puig de ses Covasses

Vistes des del cimEl març de 2017 realitzem aquesta mateixa ruta amb el grup excursionista de Pòrtol, avui la repetim amb els companys dels “dimecres”. La torno a publicar...

Travessa d'Svaneti (7): Ifrali - Ushguli

Sortim d'Ifrali en direcció a Ushguli, el darrer dels pobles que visitarem i un del més emblemàtics d'Svaneti. El dia s'ha aixecat assoleiat, i no sembla que ens haguem de...

Travessa d'Svaneti (6): Adishi - Ifrali

Marxem del poble d'Adishi, per mi el que més m'ha donat la sensació de trobar-se al mig del no-res, seguint el camí que s'endinsa per la vall en direcció a la gelera...

Travessa d'Svaneti (5): Mulaji - Adishi

Cinquè dia de travessa i el temps va aguantant bé, tot i que pels carrers de Chvabiani baixa força aigua, efecte de la pluja de la nit. Avui seguim fent camí cap a Adishi,...

Travessa d'Svaneti (4): Mestia - Mulaji

El quart dia de travessa afluixem una mica el ritme i fem una etapa fàcil, que servirà per recuperar forces. Sortim de Mestia amb un temps emboirat -altre cop- en direcció a...

Travessa d'Svaneti (3): Becho - Mestia

La tercera jornada del trek ens portarà fins a Mestia, capital de la regió d'Svaneti, la gran població de la zona comparada amb els petits pobles disseminats arreu de les...

Travessa d'Svaneti (1): Etseri - Becho

Svanetia o Svaneti és el nom d'una regió de Geòrgia situada al nord del país, on hi trobarem algunes de les grans muntanyes de la serralada del Caucas, com l'Ushba (4710...

**** Travessa Cabo de Gata, camins del sud

Quatre dies de màgia, 8 - 11 de maig de 2019 Sempre m’he preguntat d’on venia aquest nom, doncs els gats no els faig gaire mariners, també és veritat que la meva...

Pirin. Travessa nord-sud

var Latitud_sortida = 41.873523; var Longitud_sortida = 23.426968; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...

Les fotos de la travessa dels Ports

Fantàstiques aquestes fotos d’un dells llocs més salvatges, però per això més macos de Catalunya. Aquesta va ser la travessa de dos dies que vàren fer per la zona...