Mirador del Corbiu (1.877 m)

8-9-10 de març de 2024Excursió amb raquetes de neuHora de sortida: Divendres 8 de març per la tarda.  Ubicació: Comarca del Pallars Sobirà.  Temps aproximat: 3...

25 de novembre, excursió a La Foradada

DIA : 25 DE NOVEMBRE DE 2023 HORA DE TROBADA : 08:00 hores LLOC : Pista esportiva “Martí Gil” CAL PORTAR : Esmorzar Aigua, i depèn del temps, roba d’abric, i sabates de...

Vº trobada d'escaladors a Canalda.

Genteta, us espero el primer cap de setmana de Novembre per (re)trobar-nos, després de mitja dècada, a cala Rita de Canalda. Perdoneu el retard en la convocatòria però...

Avui destaquem : La Font Trobada de Gironella

Fa dos anys l’Ajuntament de Gironella va ampliar la Ruta de les Fonts amb la incorporació de la Font Trobada i la Font dels Roures, ambdues al barri Cal Bassacs, passant a...

Camí vertical de la lluna plena.

Descripció de la ruta; nou recorregut (febrer 2023), equipat per JOM Big Wall. El Camí Vertical de la Lluna Plena és un traçat que aprofita el retorn de la via d'escalada de...

Cresta del Sol i ràpels de la Lluna Plena

Fa un any i mig que vam escalar la Cresta del Sol, una via d'escalada de dificultat moderada que recorre, amb passos d'escalada i fàcils grimpades, una llarga...

Proper 15 de gener, excursió a Bonastre

Sortim el diumenge 15/1/2023 a les 8 del matí de la Pista Poliesportiva. Com sempre cal portar aigua, calçat adient per a la muntanya i roba en funció de la previsió...

Llum de Lluna a Busa.

Feia dies que no escalàvem per Busa i això es nota en la falta de confiança en aquesta roca tant inquieta, tot i així, magnífica jornada la d'avui escalant la bonica i...

1ª Caminada Trobada Post Covid

El passat  dia  26  de setembre, es va dur a terma la Primera Caminada Post Covid. La Ruta escollida va ser.---- Santuari de...

Un Tall de Lluna a l'Agulla de la Benedicció

Escalada per una aresta molt guapa sobre molt bona roca, llàstima que sigui tan curta. En algun moment m'ha recordat a l'Aresta Arcarons, tot i que no és una via exposada....

Hussein el Lluna al Faraó

Aquesta via ens l'havíem mirat quan vam fer la Zoe del mecanoscrit. Es veia molt tiessa, i en alguns punts desplomada. Al final vam decidir anar a donar-hi un cop d'ull. Ha...

En plena tardor

Aquest any la tardor s’ha fet esperar, però per fi ja la tenim aquí. Res millor que gaudir-la en plena natura, en aquest indret encisador: el torrent de la Cabana o dels...

GRONSA SUD via Esperó de la Lluna plena

Ahir vam estar a Vilamala, fent una via de l'Antxi i el Llorenç. Avui estem als Ports i davant tenim l'esperó de la Lluna plena, també dels mateixos aperturistes. Els...