Mos agraden TOTES... i anar fent

Pateixo una malaltia que empitjora, un virus incurable que m'intoxica cos i venes.Estic enganxat al verí de les apertures.Faig un viatge de sis dies a Oman i m'enduc...
Vies montserrats i  és així això

Vies montserrats i és així això

DIMECRES, 12 DE SETEMBRESembla que aquesta setmana ja hi som tots, la xarxa de contactes comença a funcionar normalment i a principi de setmana ja tenim quòrum per sortir...

Les ‘pitjors’ rutes de Senderisme en tren

A senderisme en tren portem desenes d’excursions que ens han permès de conèixer belles raconades i pobles del nostre país que potser mai abans hauríem visitat si no...
Informació pràctica per anar a austràlia

Deixo aquí quatre coses bàsiques de com ens ho vam fer per anar i voltar  per  Austràlia. A grans trets aquest va ser el nostre recorregut que ja aniré...

Les millors aplicacions per anar a la muntanya

Arran d’una entrada a Facebook on parlàvem d’aplicacions de senderisme i excursionisme per al mòbil, hem volgut fer amb aquesta entrada un repàs un pèl més...
Info bàsica per anar a Nova Zelanda

Aquest país isolat a l’altra punta de móns ens ha robat el cor , no per la seva escalada  sinó pels seus majestuosos paissatges, la seva...

Les millors rutes a castells de Montornès

Aquells a qui agradi la història i els castells aquí tenen un recull de rutes que  visiten tres castells que porten per nom de Montornès i, que com no podia ser...
Wara Kalap, vídeo explo Iowa 2014

En notes anteriors ens vam referir a l'expedició IOWA 2014 i fins i tot presentarem un "trailer" del vídeo Wara Kalap que van...

Les millors rutes seguint túnels ferroviaris

El ferrocarril va suposar un important canvi en les comunicacions, aportant rapidesa i comoditat en els desplaçaments. Però la seva construcció ha de tenir en compte el...

Tres rutes a torres de telegrafia òptica

La transmissió d’informació entre ciutats, exèrcits o persones de la forma més ràpida possible  sempre ha estat una prioritat en la comunicació humana. En són uns...
Ruta del Cardener amb bicicleta (III)

19.09.15  Aquest dissabte ha estat l’escollit per a dur a terme la tercera, i darrera, etapa de la Ruta del Cardener. Com que aquesta etapa tampoc és circular hem hagut...
Per la Senda del Duero amb bicicleta (V)

14.08.15 - 13a etapa: Vilvestre - Barca d’Alva (52 Km / +668 m)Ahir, abans d’anar a dormir, vam estar repassant la ruta al mapa i veient que el camí natural és poc, o...
Per la Senda del Duero amb bicicleta (IV)

11.08.15 - 10a etapa: Zamora - Villardieuga (62 Km / +507 m)Avui a les 5:30 de la matinada, el nostre company Siscu ens ha deixat… per marxar amb autocar cap a Madrid i des...

Les 3 millors rutes entre vinyes

Catalunya és un país de vins. Els grecs van portar el conreu de la vinya a Empúries al voltant del s. IV aC, tot i que va ser durant l’època romana que el seu conreu...
Per la Senda del Duero amb bicicleta (III)

8.08.15 - 7a etapa: Tudela de Duero - Tordesillas (55 Km / +116 m)Avui, per a variar, a les 7 del matí no hi ha cap bar obert, per això fem un breu esmorzar a l’habitació...

Tres rutes a Roques ‘Foradades’

A casa nostra podem trobar nombrosos indrets identificats com a La Foradada o Roca Foradada. Per començar tenim a la comarca de la Noguera un municipi anomenat La Foradada....
Per la Senda del Duero amb bicicleta (II)

5.08.15 - 4a etapa: Burgo de Osma - Aranda de Duero (71 Km / +129 m)Com cada matí, després de penjar les alforges a la bicicleta, la Isabel Salvia envia un senyal al GPS...
Per la Senda del Duero amb bicicleta (I)

Ja hi tornem a ser! El dia de la celebració del nostre retorn del camí del Tajo tothom, absolutament tothom, ens feia la mateixa pregunta: I l’any que ve, què? En aquell...