Jardins de Mossèn Costa i Llobera

Els jardins de Mossèn Costa i Llobera són un jardí botànic especialitzat en cactus i plantes suculentes.Es troba ubicat en un lloc privilegiat de la muntanya de Montjuïc amb una vista panoràmica del port i de la franja del litoral. La seva situació a la falda de Montjuïc afavoreix un microclima  ja que es troba arrecerat del vent i la solana.Els Jardins Costa i Llobera va ser construit per l'arquitecte Joaquim Maria Casamor i el mestre d'escola de jardineria, Joan Pañella en una zona anteriorment ocupada per batèries militars. Es van inaugurar l'any 1970 i està dedicat al poeta mallorquí Miquel Costa i Llobera.Actualment els jardins compten amb 3,16 hectàrees amb les espècies més exòtiques del planeta, especialment d'Àfrica, Amèrica i Austràlia.La Puntaire, Josep ViladomatHoraris:De l'1 de novembre al 31 de març de 10h a 19hDe l'1 d'abril al 30 d'octubre  de 10h a 21hDistricte: Sants-MontjuïcBarri: el Poble-secLinks d'interès:www.barcelona.cat/parcs-i-jardins/jardins-de-mossen-costa-i-lloberaRespectem i mantenim net el nostre entorn.Gaudim dels nostres parcs i jardins.

Per la costa de marsaskala a marsaxlokk

Marsaskala és un poble, de tradició marinera, que està situat al sud de l'illa. Surto del port i vaig pel passeig marítim fins a la bateria de Sant Pablo on decideixo tornar...

11/07/2023 Montgrony - Costa Pubilla

Per poder assistir a la excursió és obligatori estar federat LLOC DE TROBADA: a les 6h30' a l'antiga UEC de Barcelona - Gran Via de les Corts Catalanes /  Muntaner...

Avui coneixerem : Les dos Fonts de La Costa de Montseny

La Costa del Montseny es un Poble (620 m alt.) del municipi de Fogars de Montclús (Vallès Oriental), al vessant meridional del turó de l’Home (Montseny), damunt la Tordera....

Monte Gran Costa (2.615 m.)

var Latitud_sortida = 45.027911; var Longitud_sortida = 6.879780; var Mapa_defecte = 'ALT1'; var Domini = new String(window.location.protocol +...

Les Fonts de Els Jardins Artigas de La Poble de Lillet

Durant l’estada a la Vall de Lillet, Gaudí es va allotjar a casa dels Srs. Artigas, propietaris d’una de les fàbriques més pròsperes de l’època. En agraïment...

Camí de la costa de tarragona.

Descripció de la ruta; passejada pel litoral tarragoní resseguint un petit tram del Camí de Ronda, des del Port de Tarragona, fins al Morrot de la Savinosa. Durant el...

Avui destaquem : La Font de Mossèn Guiu de Berga

Per anar a la Font de Mossèn Guiu cal que des de la C-16, teniu de sortir a Berga-nord i aneu a buscar la BV-4241 en direcció Sant Llorenç de Morunys fins el desviament cap...

El Pla de Pujalts o Costa Pubilla (2056 m.)

Seguim la campanya ripollesa dels 100 cims, i avui ens dirigim cap al santuari de Montgrony per assolir el cim del Costa Pubilla. Molt ambient al santuari, entre turistes,...

El Pou a prop de Mas La Costa de Santa Pau

Per visitar aquest destacat Pou, seguiu la mateixa ruta que us vaig indicar per anar a la Font de la Llet, Per tant, cal que aneu per la carretera GI-524 d’Olot a Santa Pau, a...

La Costa Brava: el Port del Falaguer

En aquest article ressenyem les últimes vies que s’han obert als penya-segats de la zona del Port del Falaguer, al sud del Cap d’Oltrera, l’Estartit. Com en...