Parc del Laberint d'Horta al turó de la Magarola, Collserola

Parc Natural de CollserolaRuta fàcil, circular. Distància 5,26 km WIKILOC ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/parc-del-laberint-dhorta-al-turo-de-la-magarolaIniciem la ruta des del costat dret del velòdrom (mirant muntanya), pel carrer Germans Desvalls. Passarem pel costat del Parc del Laberint que quedarà a la nostra esquerra. Continuem amunt, passarem una cadena i seguirem, en el primer revolt girarem a l'esquerra. Ben aviat el camí farà pendent fins arribar al Passeig de les Aigües. Anem cap a l'esquerra i veurem una desviació a la dreta per pujar al Turó de Valldaura on hi ha una Torre de vigilància d'incendis. Continuem i ens endinsem per un corriol espès que ens porta al Turó de la Magarola.Tenim unes vistes fantàstiques de Barcelona, Montserrat, la Mola, Montseny, Pirineus, el Montnegre i el Corredor.Continuem el corriol fins a trobar el Passeig de les Aigües i girem a l'esquerra per fer el camí de tornada.Quan trobem el camí que ens ha portat al Passeig, l'agafem de baixada, però el seguirem tot recte avall fins anar a trobar la pista que fa ziga zaga fins a les llars Mundet.Vistes des del turó de la MaragolaCal respectar la natura i mantenir-la netaCAT ❤

El Sortidor del Parc de la Plaça de Catalunya de Terrassa

La Plaça o Parc de Catalunya es troba al barri de l’Escola Industrial-Plaça de Catalunya, situada entre els carrers del Dr. Pearson, Pau Marsal, Lleó XIII i Avinguda de...

Bassa i canal del Parc Nou del Prat del Llobregat

El Parc Nou del Prat de Llobregat es troba al costat de la carretera d’accés a la platja, adjacent als barris de Sant Cosme i la Granja i molt proper a l’aeroport....

Bassa i Sortidor del Parc de les Morisques de Sant Quirze del Vallès

El Parc de les Morisques, es també conegut com la Taula Rodona, esta situat en la Rambla de Lluís Companys i  l’Avinguda Camí del Mas, s/n, de Sant Quirze del Vallès...

Avui coneixerem : La Font del Parc de La Cogullada de Terrassa

El Parc de La Cogullada esta situat a sobre el carrer d’Edison, la Font a peu de carrer, on forma una petita placeta. Es una font metàl·lica  al costat de la paret, amb...

El Parc de l’Agulla de Manresa

Parc de l’Agulla és un llac artificial on desemboca la Séquia de Manresa al nord de la capital del Bages, a la vora de la carretera de Santpedor. El nom prové del...

Cisterna de La Pleta de Sitges (El Parc del Garraf)

La Pleta és situada en la carretera de Rat Penat a Plana Novella, km 3,5 de Sitges. Potser el tret més característic d’aquesta edificació, sigui l’existència al...

Via Panda al Turo de la Pola.

Despres de fer la Via Granola i de baixada la Cibernicola , acabem la matinal abans d'entrar a currar amb la imprescindible de la zona, segons la publicació al Vèrtex del 2009...

Els pèlags. El Parc dels Talls de Vilobí del Penedès

El turó de Vilobí destaca sobre la gran plana del Penedès.  En aquest turó es conserva unes pedreres d’on s’han extret guix durant molts anys.  Des que es va...

Mirador d'Horta i gronxador

Mirador d'Horta.Des de la parada metro Valldaura pugem pel carrer de Canigó, girem a l'esquerra i passarem pel pont, sobre la ronda de Dalt, que ens porta a les Cotxeres de...

Via Espero del Salvi al Turó del Ros

Despres de mes de trenta anys de veure aquesta cinglera quan tornaba de Montserrat o Pedraforca , per fi he pogut apropar-me i coneixer de primera mà aquest bonic i...

Parc del Laberint d’Horta, on trobar la frescor de l’Estiu.

El Parc del Laberint d’Horta està en el Passeig dels Castanyers, 1 de Barcelona. Us passo la seva historia : El parc ocupa els terrenys d’una finca del marquès de Llupià,...

Olivera del turó de can Palet d’Ullastrell

L’Olivera del turó de can Palet, és situada al sud-est del turó de can Palet, en una zona de conreus al costat del camí que hi porta. L’arbre s’ubica en un...

Mirador del turó de can Palet d’Ullastrell

El Mirador del turó de can Palet  està al costat del carrer del Turó de can Palet amb carrer Lluís Muncunill, i a llevant del nucli urbà, tocant a l’urbanització de...