Mirador d'Horta i gronxador

Mirador d'Horta.Des de la parada metro Valldaura pugem pel carrer de Canigó, girem a l'esquerra i passarem pel pont, sobre la ronda de Dalt, que ens porta a les Cotxeres de TMB. Continuem recte fins a la rotonda, davant nostra veiem un trencall de terra que surt de la carretera d'Horta a Cerdanyola que puja i ens va directe al Mirador.Gaudim d'unes fantàstiques vistes d'una part de Barcelona.Ara travessem la carretera i pugem pel caminet de terra, aquest sender ens portarà al gronxador i on també gaudirem de les vistes mentre ens gronxem.Des de la rotonda passem el pas de vianants i veurem davant nostre el sender, cal parar atencióDes del mirador podem creuar la carretera i pujar el camí on hi ha l'indicadorSi es va en cotxe cal agafar la carretera que va d'Horta a Cerdanyola i deixar el cotxe a l'aparcament gratuït. Acostuma a haver-hi el gronxador, però quan no hi és per què l'han retirat per fer manteniment. Esperem que quan hi aneu sí que estigui.Valorem, cuidem i respectem el nostre entorn

Cremar torrons: esportiva al mirador del montsec

Amb la colla decidim anar a cremar els torrons després dels dinars opípars i copiosos del Nadal. Error vam decidir que dinaríem allí mateix al peu de les vies... coca de...

Avenc del Mirador (Garraf)

Avui hem iniciat la temporada de sortides "de tarda" amb una sortida relativament curta a un petit avenc situat molt a prop de casa, al costat de Castelldefels,...

Puig de sa Font, el mirador de Son Servera

Son ServeraEl puig de sa Font és una petita muntanya de 273 m de la comarca de Llevant, als peus de la qual trobem la vila de Son Servera. Al principi de la ruta, trobem...

Ballenato a l'aresta bruc al mirador de la miranda

No us diré que sigui la millor escalada de la meva vida, però mira, ens ho vam passar bé. El problema va ser que només vam fer aquesta via ja que s'estava fent fosc. Anàvem...

Passeig per les fonts d'Horta de Sant Joan

Distància: 7,8 km - circular, senyalitzadaDificultat: baixaDesnivell: 170mComarca: Terra AltaRuta extreta de NaturaLocal Primer fem una ruta circular d'1,6 km on...

El mirador de la Mola Ferrana

Coll de s'Heura. Portell al camí de l'ermita.Una curta excursió circular pels alzinars de la mola Ferrana, al terme municipal d'Esporles.(WP-01) Àrea recreativa de Son Tries...

Ventana indiscreta, al mirador de Gresolet

Amb la calorada hem anat a buscar una ombra còmode i, onze anys després, tornem a la paret del mirador de Gresolet. Llavors va ser la via Corona de reina, ara hem anat un xic...