VILOMARA - VALLHONESTA ( Clàssica Circular Integral )

Monistrol,  29  novembre  2.021      Completa volta totalment circula que des del poble del Pont de Vilomara ens porta fins a St. Jaume de Vallhonesta pel Serrat dels Trons - Camí Ral / G.R. --- La tornada la fem per la Vall de la Riera de Santa Creu cumplint un recorregut de.-  9'200 Kms. i un desnivell de 340 metres.. A rutes quim 1953 (Wikiloc) en podeu fer un complet seguiment.

Valllibona, circular GR-7. Els Ports.

24 de febrer de 2024  Una data important a la nostra agenda. La teniem reservada des de fa temps: la Santantonà de Vallibona! Tot un espectacle que s'ha de...

Una Circular de les bones en BTT per Camprodon

Ahir a la nit varen caure trons i llamps, i avui ens llavem amb una bona fresqueta, quin gustàs després de les calorades d'aquests últims dies. Bé, ens trobem a...

Visita a eguino, via integral xavier

DIMECRES, 12 DE JULIOL Segon dia de la nostra estada per aquestes terres. Ara cal escollir una nova zona a tastar i proposo al Lluis anar a Eguino. Aquesta escola no...

Les Roques de Benet, circular pels ràpels

Un itinerari circular per les Roques de Benet passant pel seu punt culminant, el Castell, recorrent part de la cresta cimera i baixant per una línia de ràpels....

Puig de la Manúbia - Integral Sr. López

Hem tornat a la Vall de Lord per fer una vía d'escalada de recent obertura, molt propera a la Cresta del Sol que ja coneixem. Aquest recorregut, batejat amb el...

Sao de montsec: circular a la torre d'escumo

Quan vaig descobrir el camí de Terradets a l'Ametlla del Montsec em vaig quedar amb el desig de poder descubrir el camí que pujava a la torre d'Escumó que també havia...

Circular integral pel cap de pont de sant oisme

Avui he recorregut el que seria el cap de pont de Sant Oisme. He fet un itinerari circular fent un recorregut integral del cap de pont.Perdoneu però em cal fer una introducció...

Via Integral Safari al Serrat de la Palomera.

Com molt bé la defineix en Joan Asín al seu blog es tracta d'una excursió-escalada on acabarem caminant més estona que no pas escalant. Es tracta d'un itinerari de...

Raimat: circular al pantà gros

PlatgetaTornem a Raimat a seguir el treball de recuperació. Avui farem un itinerari circular voltant el pantà Gros.DESCRIPCIÓ DE L'ITINERARI:Aparquem el cotxe en el segon...