Díedre Gris a la Panxa del Bisbe.

Una via ben maca!. Molt poc equipada, súper evident i majoritàriament per terreny fissurat malgrat un final plaquero també molt guapo on hem d'anar amb molt de compte amb el fregament i l'assegurament del segon sobretot si fa vent i no ens sentim. El díedre pot estar moll en època de pluges.Accés: Aparcament del Monestir de Montserrat. 4€ si estàs federat, si no crec que són 6.5€. Aproximació: Del Monestir prendre les escales dels pobres, al Pla de Sta. Anna el trencant de la dreta que passa per la base de la Panxa del Bisbe i quan hi arribem ens enfilem per unes rampes rocoses a ma dreta fins a peu de via, Díedre evident. Horaris: Aproximació 40', via 2 hores i del cim al cotxe 1 hora 15'.Grau obligat: V. A mi que el tema assegurar-me en placa montserratina no és el meu fort m'ha semblat que a dalt hi havia trams de IV exposats.Orientació: Est.Material: Nosaltres hem fet anar un joc de tascons així com un de friends de l'Alien groc al Camalot del 4 repetint el número 2. El del 4 l'hem fet anar per reforçar la primera role i l'hi podem deixar perque al segon llarg no es posa.Ressenyes: Joan Asín i Funklimbs,gràcies!Descens: Ràpel d'uns 30-35 metres cap al coll nord. Després baixem per la canal de la cara oest, primer entre la vegetació i després pel despreniment, fins al camí de les escales dels pobres,passem per peu de via.

Via Diedre Central al Sòcol del Montroig.

En Parce tot sol i en tres atacs obre aquesta via tota ella tipus "sendero limite" al Sòcol del Montroig.No en trobarem cap ferro homologat si no es perquè...

Nova via. Diedre Central al Sòcol del Montroig.

Després de la bonica pluja d'aquest cap de setmana i que ho ha deixat tot nevat per sobre de 1200m. calia buscar una paret a cotes més baixes i llavors s'ha m'ha encès la...

Via del DIEDRE al Santuari de Corbera. Espinalbet

Diumenge 18 de febrer de 2024Per acabar d'arrodonir el dia i escalar la via que ens queda per fer, un cop acabada la via IAIUS, ens decantrem a la via del DIEDRE. Per...

Via Diedre Parola al Contrafort de les Bateries

Via que ens ha sorpres de lo bona que es i del lloc tant maco i tranquil. Fem aproximació desde la drecera del Fra Gari i despres cap el bonic camí de les Carboneres....

Via del diedre a la roca del xebret

DIMECRES, 04 DE GENER DE 2023Avui fem la primera sortida de l'any i porto preparades un parell de propostes a decidir mentre esmorzem. Com que estem enmig de festes no...

Gran Díedre al Drac de Tumeneia.

Molt bona activitat,tots els llargs són guapos i no n'hi ha cap de sobrer. Quan erem a la darrera reunió tots tres vàrem exclamar el mateix:" Llàstima que s'acabi tant...

Via Diedre Vallès a la Punta dels Cavalls.

Fot una calorada inusual per l'epoca i ens anem a cercar la bona ombra matinal a la Punta dels Cavalls.Via molt elegant i amb pasos de qualitat  , donada la...

El Diedre Blau a la Roca Alta.

Ens ha agradat molt a tots quatre, hem trobat el punt just de picant per una escalada dominical. Te tots els ingredients de l'escalada d'aventura però en petites dosis...

Vies del diedre + esperó blocaire

DILLUNS, 27 DE DESEMBREComiencen les jornades de la “crema dels torrons” i cal recuperar la normalitat.Aquests dies el mes important es sortir i trobar-se amb els...

Mussol gris + ulls de falcó + cabra boja

DIUMENGE, 19 DE DESEMBREAquesta setmana teniem previst baixar a Ports, però la meteo ens fer variar el plantejament. Hi ha inversió termica i a la zona de Tarragona...

La Codolosa, vies Diedre i Alimera

Avui teníem previst anar a escalar a la zona de Trinitats, a prop del Monestir de Montserrat però quan hem arribat al pàrquing del Monestir una densa boira...

Via DÍEDRE SUD al Montgròs, 17 anys després

Dissabte 10 d'octubre de 2021Fa gaire bé vint-i-tres anys, va caure a les meves mans una revista VÈRTEX, Especial Montserrat de l'any 1998. En un article, feia...

L'Alicorn i el Diedre Joan Colet a Coll Roig.

En arribar a Montgrony aquest matí, una tempesta entremaliada ha deixat la roca ben molla. Per uns moments he pensat que hauria de canviar de plans però les canaleres de la...

MONTSERRAT. PANXA DEL BISBE. Via DÍEDRE GRIS.

26/04/21. Avui el dia està rúfol i donen pluja a la tarda en principi, tot i què la roca és veu mullada, però fa vent i sembla què és va secant. Aquesta via feia temps...