Via P. GONDOUX. ROC DEL SEGRE o CASTELL DE L'AIGUA. GORGES DE LLO.

30/10/22. A les gorges de Llo trobem una agulla què crida l'atenció, amb diverses vies. La més clàssica és la via P.Gondoux, una via de tres llargs  de corda amb tres llarg de corda, totalment equipada amb parabolts i amb una dificultat mantinguda de V+/V. Una bona opció a tenir en compte.Per: Carles Ferrer, Felip Linares, Joan Asín.DADESPrimera ascensió:?Per: P. Gondoux.Equipament: Totalment equipada amb parabolts.Material: 12 cintes exprés, semàfor aliens opcional.Dificultat: V+Orientació: est.Roca: calcari, esquitx.Aproximació: Anem fins el Poble de Llo, aparcament als banys de Llo. Seguim la pista que puja per les Gorges de Llo, passem pel peu de l'agulla. Pugem per la vessant est, en intuïció fins a peu de via. Parabolts visibles, hem d'agafar la línia de la dreta.Descens: en ràpels de 50m per la vessant nord. Remuntem fins el camí de porta a l'Ermita de Sant Feliu i al poble de Llo.Primer llarg, per placa en adherència inici de V+ després seguim en tendència a la dreta V, fins a la R1.Segon llarg, sortim directament en escalada atlètica i en tendència a la dreta fins a l'esperó per on pugem a la R2. Mantingut en V+/V.Tercer llarg, directament per placa, vessant nord, fins el cim. V.primer llargsegon llargtercer llargFOTOCIM

Integral jardin d'été. gorges de todra.

17/04/24. Tornem a estar Todra. Avui anem al Jardin d'été sense una via clara, l'Alfons, l'Agustí i el Juli van a la Tik sab. Amb la Isabel anem a la via Mais c'est bien ici...

PIC DEL SEGRE (2.843 metres).

Descripció de la ruta; El pic del Segre o Puigmal del Segre, és un cimall de 2.843 metres que es troba al serral que separa les comarques del Ripollès i la Cerdanya....

En BTT pels dominis del Castell de Mur

Distància: 42 km.Desnivell: 1400 m.Dificultat tècnica: mitjana, puntualment alta. Durada total: 6 h.Punt de sortida: Cellers (Hotel del Llac). Bonica pedalada al...

Tautavel. Les gorges de Gouleyrous

El dijous, marxem de la zona del Pirineu per l'elevat risc de pluja i anem a la zona d'escalada de Tautavel, proper a Perpinyà i al costat mateix de Vingrau, una de les zones...

Les gorges de Núria

Baixar de Núria fins al poble de Queralbs per les gorges de Núria és una de les excursions més recomanables que es poden fer al nostre país. El recorregut és de 8,1...

Monestir de leyre i castell de javier.

Descripció de la ruta; si alguna vegada decidiu fer un tomb per la comunitat de Navarra, aquí detallem un parell de passejades curtes sense cap dificultat, però amb un...

La Perla del Segre a l'Agulla del Pare Alaix.

Feia temps que tenia ganes de fer La Perla del Segre a l'Agulla del Pare Alaix i, com que ara començo a tenir la Móra Comdal bastant trepitjada doncs he pensat que seria un...

Molí del Castell de Calders

Per anar al Molí del Castell, us cal agafar el camí que surt de la ctra. B- 124 entre els Km. 37 i 38, una vegada passada la desviació del Castell a poca distancia...

El Bassal del Castell de Castellar d’Aguilar de Segarra

Una vegada arribats al Castell de Castellar d’Aguilar de Segarra, veureu al costat esquerd, el Bassal a peu del Castell, actualment no si pot entrar a aquesta Bassal, està...

El Pou del Castell de Sant Martí Sarroca

Aquest bonic Pou, esta situat en l’explanada que hi ha entre el Castell i l’Església de Santa Maria en Sant Martí Sarroca. Pou ben conservat, tal com el seu conjunt...

Castell de rocafort - castell de rosanes.

Descripció de la ruta; sortida diversa que té com a punt interessant la visita als antics castells de Rosanes i Rocafort, aquest últim amb el monestir de Sant Genís de...

Sant andreu del castell d'oliana.

Descripció de la ruta; amb aquesta sortida encetem un nou apartat dins del blog on posarem les excursions amb l'etiqueta de "passejades". Aquí hi trobarem els recorreguts que...

Aiguabarreig del Segre i Noguera Pallaresa

SerradelMontsec.cat - Amb el topònim Serra del Montsec anomenem una única serralada, d'uns 50 quilòmetres de llarg, que en realitat es divideix en tres...

Begues a castell d'Eramprunyà

Castell d'Eramprunyà, 438m. Comarca del Baix LlobregatRuta circular - Durada 2h30 - Desnivell 438m - Recorregut: 10km aprox - Ruta...

Sa Lleona de s’Horta al Castell de Santueri

Hora Inicio: 10:04 12 mar. 2022Hora Fin: 15:37 12 mar. 2022Distancia recorrida: 12,8 km (05:32)Tiempo en movimiento: 04:31Altura Mínima: 58 mAltura Máxima: 350 mGanancia...

Gran cursa la del Castell d'Aixa de Llíber

Gran matí de trail a la població de Llíber,en un dia amb una gran amplitud tèrmica on vam passar de l'escarxa del matí a acabar en mànega curta. 300...