14/05/23 Penyes Altes de Moixeró. Cerdanya

Per poder assistir a la excursió és obligatori estar federat LLOC DE TROBADA: a les 6h30' a l'antiga UEC de Barcelona - Gran Via de les Corts Catalanes /  Muntaner (sortida amb autocar o cotxe particular). Itinerari: Pàrquing Prat de Trapa (42.3093 1.7972) – Coll de Trapa – Grau de les Cireres – Font Freda de Riu – Coll de Moixeró – Penyes Altes de Moixeró – Moixeró – Coll de DentalDistància : 13 km, desnivell acumulat 698 m. Per apuntar-se trucar a Ramon Fonoll telf. 93 454 58 55 ó e-mail rfonoll@gmail.comMapa, gràfic de desnivell i track en arxius adjunts: ENLLAÇComentaris de l’excursió (Wikiloc): ENLLAÇ

Avui conexarem : La Font del carrer Cerdanya de Llanars

Com cada divendres us passo dos articles Quan estigueu a Llanars, teniu de dirigir-vos al carrer Cerdanya  que es troba a sota de la carretera GIV-5264 que travessa la...

GR3: Bellver de Cerdanya - Alp

Avui hem iniciat, amb la colla del GR, un nou projecte, el GR3, que seguirem per etapes com hem fet amb tots els anteriors, a raó d'una sortida mensual. El GR3, anomenat Sender...

COVES DE LA CERDANYA (Anes-Olopte-Fou de Bor)

Avui venim a la Cerdanya per fer la visita de tres cavitats que es troben per l'entorn de Bellver, Hem sortit a bona hora per tal d'aprofitar el dia, la primera cavitat que...

13 i 14/07/19 Alta Cerdanya - Pic de la Mina

LLOC DE TROBADA:  Refugi de l’UEC de La Molina dissabte tarda 13/07  (anada en vehicles particulars)Cal confirmar l'assistència abans del 6/07/2018 per...

7 i 8/07/2018 l’Alta Cerdanya i Arièja

LLOC DE TROBADA:  Refugi de l’UEC de La Molina dissabte 7/07 abans de les 18 h. – (anada en vehicles particulars)Cal confirmar l’assistència abans del 3/07/2018 per...

El Tren groc de la Cerdanya (Catalunya Nord)

El Tren Groc (en francès Train Jaune), també conegut com la Línia de Cerdanya o més popularment com el canari de muntanya, és una línia de ferrocarril de via...

Pel Camí de Sant Jaume a la Cerdanya (II)

15.07.17  Encara que només sigui per una jornada, les Isabels ens tornem a posar en marxa pel Camí de Sant Jaume, allà on el vam finalitzar en l’anterior recorregut a...

Pel Camí de Sant Jaume a la Cerdanya (I)

El Camí de Sant Jaume per la Cerdanya és una via secundària del camí principal català (de la Jonquera i del Port de la Selva a Montserrat i Alcarràs), antigament...

Un altre circuit per la Cerdanya amb bicicleta

18.07.15  Com sempre per aquestes dates, i de cara a l’entrenament per a la bicicletada de l’estiu que aquest any serà al riu Duero, les Isabels i el Siscu ens hem...

Volta a la Cerdanya (i II)

Distància: 55 kmDesnivell: 1600 mDificultat: mitjana-altaDurada total: 9 hPer al segon dia de la volta tenim dues incorporacions més al comando de Miquelets de dissabte;...

Volta a la Cerdanya en BTT (I)

Distància: 49 kmDesnivell: 1800 mDurada total: 8 hDificultat: mitjanaTrobada de xipxapaires amb la intenció de voltejar la Cerdanya a cop de pedal. El primer dia som 5...

Dissabte, excursió a les Penyes Altes del Moixeró

Gréixer és un petit conjunt de masies que pertany al municipi de Guardiola del Berguedà. La seva església, de Sant Andreu, és preromànica al seu origen i fou consagrada el...

Ses Penyes de Llucamet

Dins el meu particular periple que vaig iniciar fa un temps al litoral de Llucmajor, motivat aquest, per la inestimable …Sigue leyendo →

De Vallirana a Sant Boi, per les Penyes del Moro

Aquesta és una de les rutes que tinc penjada al wikiloc des d’aquest estiu i que ara faré la entrada. És un dels recorreguts fantàstics que podem fer les muntanyes...

Penyes Altes (2.276 m.) per la Roca Gran

Pugem el sostre del Moixeró per una línia poc coneguda, feréstega i emocionant. Iniciem la ruta prop de Gréixer i remuntem pel camí normal fins assolir la falda de la...

Excursió a les Penyes Altes del Moixeró

28 de setembre Trobada: pista poliesportiva, a les 7 del matí Pujada acumulada: 1525 m Alçada mínima-màxima: 1002-2276 m Distància aproximada: 14,40 km Temps aproximat...

Penyes Altes de Moixeró, per la canal Llarga

Quan puges cap a Gréixer des de cal Tinent, la paret del puig Cubell (a sobre) no deixa de cridar l'atenció per la seva rotunditat. Fins fa poc, ignorava que per la seva base...

PENYES ALTES DE MOIXERÓ. (2.279 metres).

Les Penyes Altes de Moixeró és una muntanya de 2.276 metres situada dins dels límits de la Serra del Moixeró, de la qual es el seu punt més elevat. Es situa entre les...