Espolon Burgundia a Aniés

Pero quin lloc més maco i autentic! Gaudim d'una exsuberant primavera i tenim la sort de poder passar uns dies pel prepirineu.Aproximació desde el poble d'Aniés i aparquem a prop d'unes taules de picnic. Baixem uns metres i ja visible l'esperó trobem un corriol fitat que en uns deu minuts ens porta a peu de via.Aquesta no te pèrdua doncs es troba completament equipada amb parabolts.Via de grau hiperventilat que ens mena al cim amb unes vistes espectaculars.Amb algun pas obligat la via es molt bona i recomanable!!Recomano no fer les vies del centre de la paret en epoca nidificant. Hi han rapinyaires que em de respectar. Tot i que no hi ha cap cartell indicador.La baixada es ben maca. Nomes tindrem de trobar el camí que baixa per l'hermita de la Virgen de la Peña.Bucòlic i expectacular lloc!

Peña Predicadera, via Espolón Starlux

14.04.22  Per a finalitzar la petita estada de pre-setmana santa al Prepirineu d’Osca, ens trobem amb l’Antonio i la Rosa, que venen de Barbastro, al poble de...

Pantà d'Escales, via Espolón de los Elfos

11.10.20  Per no perdre el ritme, l’endemà d’escalar a la Predicadera per l’Espolón Guanchinfú ens anem cap a l’embassament d’Escales, on queden retingudes les...

La Predicadera, via Espolón Guanchinfú

10.10.20  Abans no ens tornin a confinar dins la nostra ridícula regió sanitària per causa de l’alarmant augment de casos de covid, aprofitem el pont “del...

Espolon gàllego + espolon fuertes

DIJOUS, 10 DE SETEMBRE Desprès que la darrera sortida fós “light” en quan a quilometratge i aproximació, aquesta setmana tinc ganes d’ apretar la maquina...

LA PREDICADERA Espolon Starlux

Ja fa dies d'aquesta escalada i el que recordo apart d'una segona tirada molt guapa és el fort vent que feia. Feia dies que no ens trobàvem amb el Jorge, aixi que quedem...

Jabali errante + espolon estarlux

DISSABTE, 18 DE MAIGAquesta setmana  tan sols podem sortir la Isabel i jo i tot i que el temps és força insegur, ens resistim a perdre l’oportunitat de sortir.A mida...

Desig de granit: espolon del pino

El granit té una duresa de roca que enamora amb apassionament per la seva noblesa. Personalment - accepto la divergència - és la pedra que més m'agrada, segurament perquè...

Via ESPOLÓN ESTARLUX a Peña Predicadera

Dissabte 2 de juny de 2018Tornem a Peña Predicadera, però aquest cop fent una bona matinada. Son dos hores i mitja de viatge i tota l'estona per autovia.a tres quarts de deu...

Dent del Montmell, via Espolón Guerrero

11.04.16  Era pel gener de l'any passat que una colla del Centre vam anar al Montmell per tal de fer-hi un tomb a aquesta serra, tot pujant al seu punt culminant: la Talaia...

El Ultimo espolon al Masmut.

Lògica via que va en busca d'un evident díedre que ratlla un estètic esperó, bon ambient. La roca és delicada en alguns punts, fet que els aperturistes han suavitzat...

Via del nano i espolon rebollon

Primers metres de la via del NanoPanticosa ens cau lluny de casa i vam decidir aprofitar bé el dia. Primer vam fer l'Aresta Mogli i després vam baixar a fer la via del Nano i...

Via Espolón del Adamelo a Riglos

Via: Espolón del AdameloZona: Mallos de RiglosDificultat: 6c en lliureDificultat obligada: V+/6a.Llargària: 200 metresGrau d’exposició: BaixGrau de compromís:...