Cova de santa anna vella

Sí Baixem des del pla de les Taràntules pel camí de la drecera de l'ermita de santa Anna,a peus de Gorros,una mica abans d'arribar al torrent de Santa Maria, podem...

Eroles, Sant Adrià i Claramunt

var Latitud_sortida = 42.173220; var Longitud_sortida = 0.816259; var Mapa_defecte = 'ICC'; var Domini = new String(window.location.protocol +...

Ruta de les ermites romàniques.

Descripció de la ruta; excursió circular pels termes municipals de Castellbell i el Vilar, Marganell, i un petit espai de Monistrol de Montserrat. El recorregut d'uns 11...

Veciana: Ruta de les ermites (658 m)

Dijous 9 de novembre de 2023MatinalHora de sortida: Vuit del matí.  Ubicació: Comarca de l’Anoia.  Temps aproximat: 2 h 30 min (6 km)  Desnivell: 142 m...

Arbres : Els quatre Plàtans de la font de la Mare de Déu de El Bruc

Aquesta setmana dedicada a Arbres destacats Els quatre Plàtans de la font de la Mare de Déu estant situats al Bruc de la Parròquia, al torrent de l’Illa, al final del...

Via Anna Beth a les Talaies.

Itinerari menys clàssic i repetit que la seva veïna Anglada Eli encara que a nosaltres ens ha agradat molt. S'ha de dir que només hem arribat a R3 d'aquí hem...

El riu Ripoll al seu pas per Les Arenes de Castellar del Vallès

Ens em situat al riu Ripoll en l’Àrea de Lleure de Les Arenes, per veure el cabal d’aquest riu. Ràpidament ens em adunat el poc cabal que porta el riu, per la mancança de...

Els quatre Mollons. Montsià. 100 cims.

16 de juliol de 2022  A partir del juliol d'aquest any el repte dels 100 cims de la FEEC, amb un llistat de 308 cims entre essencials i normals, es veu incrementat en...

Mirador de la plaça dels Quatre Vents d’Ullastrell

El Mirador de la plaça dels Quatre Vents, està emplaçada en l’extrem de ponent del nucli urbà, pel camí de les Monges en la Plaça dels Quatre Vents d’Ullastrell. El...

De Santa Anna a Bairén

Ermita de Santa AnnaEl contrafort més oriental del massís del Mondúver s’endinsa, dins la plana al·luvial, al llarg d’una allargas- sada muntanyeta clapejada de...

Ruta de les Ermites d'Aiguafreda

Hem fet una nova excursió matinal, en aquesta ocasió per l'entorn d'Aiguafreda, visitant un parell d'ermites de la zona. La major part del recorregut està...

De les ermites a les fites

Rogaine del Montserratí - Collbató 19,4 km. 3-48-14  450 metres de desnivell positiu, 153 punts, 27 fites 14èns de 19 classificats en Homes veterans, 30è en homes...

Avui coneixerem: La Font de Santa Anna de Claret de Santpedor

En la ctra. de Navarcles a Santpedor, BV-4511, esta situat l’església de Santa Anna de Claret en el municipi de Santpedor, Dins dels seus jardins hi ha una font dedicada a...

Pedró dels Quatre Batlles (2.386 m.)

var Latitud_sortida = 42.214797; var Longitud_sortida = 1.526818; var Mapa_defecte = 'ICC'; var Domini = new String(window.location.protocol +...

Intent a la Via Anna Guinovart al Gorro Frigi.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Tot i que la nit anterior ha plogut i pot estar tot molt mullat, decidim provar sort. Si no, sempre tenim el pla B que serà...

Avui destaquem : La Font dels Quatre Cantons de Camprodon

Avui us presento dos articles La Font dels Quatre Cantons, situada a l’actual plaça de César August Torres, en la confluència formada pel carrer Valencia, carrer Ferrer...

El Padró dels Quatre Batlles

Avui hem anat a fer una excursió curta i molt agradable. Sortim de casa tard i a les 10:30 arribem a l'aparcament de l'estació de Tuixent la Vansa.Aquí trobareu el...

Parc Fluvial del Besòs a Sant Adrià del Besòs

El Parc Fluvial del Besòs és un espai ubicat al llarg dels darrers 9 km de llera del riu Besòs, des de la confluència amb el riu Ripoll fins a la desembocadura al mar...

Camí de les ermites de Badalona

Una nova excursió aprofitant l'inici del desconfinament, que permet fer exercici de 6 a 10 del matí, encara que no permet els desplaçaments en cotxe. Aquest horari ens limita...

SANTA ANNA Via de la gran diagonal

Sempre que havíem vingut per aquí no havia una rata, i després d'algunes piulades per internet. Avui sense contar les dues cordades que fèiem nosaltres havia nou persones...