Mirador de la plaça dels Quatre Vents d’Ullastrell

El Mirador de la plaça dels Quatre Vents, està emplaçada en l’extrem de ponent del nucli urbà, pel camí de les Monges en la Plaça dels Quatre Vents d’Ullastrell. El turó, actualment urbanitzat, s’alça a 319 metres per sobre del … Continua llegint →

Llac Gravera d’Ullastrell de Terrassa

Per arribar fàcilment al Llac Gravera d’Ullastrell , cal des de Terrassa anar per la carretera C-243c, que es deixa per la carretera que us portaria a Ullastrell la BV-1203,...

Avui coneixerem : La Font de la plaça Major de Balsareny (Bages)

La Font de la plaça Major esta situada en dita plaça en Balsareny. Us passo la seva historia: La font commemora la gesta de l’arribada d’aigua, a partir del...

Puig de sa Font, el mirador de Son Servera

Son ServeraEl puig de sa Font és una petita muntanya de 273 m de la comarca de Llevant, als peus de la qual trobem la vila de Son Servera. Al principi de la ruta, trobem...

Avui coneixerem : La Font de la Plaça Major d’Artés

Setmana dedicada a les Fonts Aquesta font esta situada en un costat de la Plaça Major d’Artés, concretament adossada en la paret d’una casa que actualment és el Museu i...
Pedró dels Quatre Batlles (2.386 m.)

var Latitud_sortida = 42.214797; var Longitud_sortida = 1.526818; var Mapa_defecte = 'ICC'; var Domini = new String(window.location.protocol +...

Avui coneixerem : La Font de Plaça nova de Castellfollit de la Roca

Aquesta font que us presento avui, està adossada en la paret d’una casa que dona al carrer del Cingle amb la Plaça nova i carrer Major de Castellfollit de la Roca. Deu ser...
La Guaia i el Cíclop a la Placa dels Roofs

Guapa via sobre placa. El primer llarg comença en un desplom factible en lliure i segueix per una placa  vertical molt sostinguda. El segon llarg és força tombat. Hem...
Calumet a la Placa dels Roofs

Placa totalment equipada amb parabolts abundants. Sembla que és la clàssica del sector, i diria que és de les poques vies que es fa habitualment. Després d'uns primers...

Avui coneixerem : La Font de la Plaça Major d’Aiguafreda

Aquesta setmana la dedicarem a les Fonts És una font pública situada a la cara nord de la Plaça Major, adossada a la paret d’una casa. Antigament calia bombejar l’aigua...
Hola, ulls verds a la Placa dels Roofs

Una altra via guapa de la Placa dels Roofs. La majoria de vies que hem fet en aquesta paret ens han agradat, llàstima que sigui tan curta. De totes maneres, això s'arregla...
Cotxe Fúnebre Groc a la Placa dels Roofs

Com a la resta de vies d'aquest sector, escalada en placa sobre roca de bona qualitat equipada amb parabolts. El primer llarg va al costat d'un díedre, però gairebé tot...

Avui destaquem : La Font dels Quatre Cantons de Camprodon

Avui us presento dos articles La Font dels Quatre Cantons, situada a l’actual plaça de César August Torres, en la confluència formada pel carrer Valencia, carrer Ferrer...

Avui coneixerem : La Font de la Plaça major de Castellcir

La Font de la Plaça Major, està situada com el mateix nom diu, en la plaça major en la capçalera del jardins on hi ha l’ajuntament de Castellcir. Disposa d’una aixeta...
El Padró dels Quatre Batlles

Avui hem anat a fer una excursió curta i molt agradable. Sortim de casa tard i a les 10:30 arribem a l'aparcament de l'estació de Tuixent la Vansa.Aquí trobareu el...

Avui coneixerem : La Font de la Plaça de l’Església de Vallromanes

En el centre de la Plaça de l’Església del poble de Vallromanes, hi ha una font d’estil modern,  formada per una columna quadrada, amb aixeta polsador, l’aigua cau en...

Avui coneixerem : La Font de la Plaça Major de Besalú

Avui divendres us he preparat dos articles Aquesta font esta adossada en la paret d’una columna de les arcades d’una casa de la plaça Major de Besalú. Feta d’obra de...