Circular pels faigs de la faiada (100 cims)

Quan vaig marcar el GR3 des de Viu de Llevata em vaig adonar que havia un camí que anava a Montberri pel bosc en lloc d'anar per la collada de Sant Roc. Vaig pensar que era un circuit molt interessant i quan he tingut ocasió l'he anat a fer. Xapeau. Un recorregut super original.Recordeu que la Faiada és el nom en ribagorçà de fageda.CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES: Valoració: Ascensió molt interessant a un 100 cims espectacular d'una forma agradable.Dificultat: Moderada. Sempre per sender...

Confinament comarcal: pels tossals de llardecans

Ahir quan vaig planejar aquesta ruta pensava que era una mica forçada i que segurament no tindria gaire interès. Error. Resulta que ha estat una caminada bestial amb...
Circular pels cingles de la pena d'almatret

Amb motiu del 2N (2 de novembre de 1937 - data del bombardeig de la ciutat de Lleida pels feixistes) la Baula organitza cada any una sèrie d'actes per recordar tan tràgica...
Puigsacalm pels graus del vessant nord

13.09.20  Complet i variat circuit al Puigsacalm des de Sant Privat d’en Bas, pel grau de les Escales de Sallent i la canal de les Eugues, i retorn pel Puig dels Llops,...
Excurció circular per la pedriza.

22/09/20. Després de l'ascensió al Ocejón, marxem cap a la Pedriza. La Pedriza és l'escola d'escalada per excel·lència de Madrid, avui però només hi farem una excurció....
Desconeguda, 6c (100 m), Esperó de Santa Ana

Activitat febril aquest dies, a veure si el blogspot explota o el senyor facebook ens envia a la merda d'una puta vegada. A la nostra edat, hem d'aprofitar aquests lapsus de...
La Mola pels cingles dels Cavalls

21.06.20  Els cingles dels Cavalls constitueixen l’espectacular contrafort meridional del cim de la Mola de Sant Llorenç del Munt. Aquest conjunt de cingles està...
Na Ferrana pels passos d'en Gotleu i de s'Ego

Roques al costat del rotlo de sitjaAproximació: Arribem al poble d’Esporles venint des de Palma i trenquem a l’esquerra pel carrer Costa de Can Tries. Seguim els indicadors...

Un passeig pels bosc de ribera del riu Ges

Com cada divendres avui us presento dos articles Us invito a fer un passeig pel bosc de ribera a prop del riu Ges. Un dels llocs mes habituals per fer-ho és en la zona on havia...

La Mola (100 Cims) desde Can Pobla (Sant Llorenç de Munt, Barcelona)

La Clásica subida a la Mola de Sant Llorenç de Munt desde Can Pobla que se ha de hacer al menos una vez en la vida. Además en la cima hay un restaurante. El camino es bonito...
Ruta pels cims de la Calma i el Tagamanent

2.02.20  Ara fa set anys vam realitzar una excursió al pla de la Calma, al massís del Montseny, on vam pujar als seus dos cims o elevacions principals: el Puig Drau i el...
Bardenas: ruta circular per La Estroza

Avui, en la segona jornada d'estada a les Bardenas, hem fet un itinerari circular per la zona de La Estroza, un dels cims panoràmics de la zona, amb un recorregut variat i...
Mitja Marató pels corriols de Collserola

XXX Cursa Sant Cugat. IV Trofeu Ramon Casal i AlbaredaDiumenge, 15 de desembre de 2019Rogaine 4 hores: 3-53-31 21,2km. 11-03 x km. 580 desnivell positiu 22 fites 139 punts 13è...