Gavà- Begues- Palau Novella- Garraf- Gavà en Gravel.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Altimetria del dia d'avui.Sortim de Gavà i enfilem la pista cap a Can Bori, continuem fins a la finalització d'aquesta al Parc de Gavà i sortim a la carretera de Gavà a Begues per fer els dos últims kilòmetres. Un cop a dalt, continuem fins a la segona rotonda, on agafem a l'esquerra, direcció al cementiri. Agafem la pista que en lleugera pujada ens deixa a La Clota (420 mts.), cruïlla de camins i coll que separa Gavà de Begues. Nosaltres agafem el camí de la dreta que coincideix un tram amb el GR-92, la pujada és moderada amb un parell de corbes ben tancades, estem sota mateix del cim de Les Agulles. El camí ara gira amb tendència a la dreta i lleugera baixada, al final ens trobem un mur molt dret i a la part final fins i tot hem de baixar i caminar uns metres fins a la carena.Curta pujada final per assolir l'altura màxima del dia (525 mts.) i baixada fins a agafar la pista de Begues al Palau Novella. Continuem i poc abans d'entrar a la urbanització agafem el corriol que ens porta fins a la Collada de Vallgrassa (325 mts.), baixada direcció a Garraf amb alguna petita pujada que et fa treure la són de les orelles. Deixem a la nostra dreta Campdàsens i ara sí que anem directes a la pedrera de Garraf, al ser avui dissabte no hi ha activitat, aneu molt amb compte si la travesseu entre setmana, pels camions i  dúmpers de gran tonatge.Sortim al tram final de les costes i per la C-31 entrem al poble de Garraf on fem una petita parada a la platja. Sortim un altre cop a la C-31 i quasi sense adonar-nos passem les dues pujades i entrem al Passeig Marítim de Castelldefels on anem fins a Gavà passant pels camins agrícoles molt més tranquils que per l'avinguda de la Pineda. Dia per recuperar sensacions.Desnivell: 980 mts.Recorregut: 53, 83 Km.Horari: 4h, 11m.La Desfeta (524 mts.) la muntanya més alta de Gavà.Arribant al poble de Begues.Entrant al Parc Natural del Garraf.La Clota (420 mts.), cruïlla de camins, nosaltres a la dreta, direcció a Les Agulles.Agafem un tram del GR-92.Baixant pel camí del Coll- Sostrell.Begues al primer pla amb Montserrat al fons.Agafem la pista cap al Palau Novella.Molt bona pista en general per aquesta zona del Garraf.El camí del Palau Novella a la Collada de Vallgrassa.Aquests tram final de pista, és força ample i sense pedres.Collada de Vallgrassa (325 mts.)Al camí de Can Lluça, GR-92 a partir d'aquí tot baixada fins a Garraf.Al fons podem veure Campdàsens.Tres-cents metres de desnivell negatius fins a la mateixa platja de Garraf.Garraf, antic poble de pescadors.A la platja de Garraf.

Gavà- Can Bori- Sant Ramon- Gavà amb la Gravel.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Altimetria del dia d'avui.Avui fa just un any que vaig estrenar l'Orbea Terra, amb ella he fet quasi sis mil kilòmetres durant...

Gavà- Martorell- Gavà amb la Gravel.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Aquesta setmana el company Hugo Martín ha tornat de vacances del Brasil amb la família, m'ha comentat per anar a fer una volta...

Santa Maria de Palau de Rialb

SerradelMontsec.cat - Reserva Starlight del Montsec, Espai d'Interès Natural de la Serra del Montsec, Espais d'Interès Geològic, Espai de Xarxa...

Gavà- Begues- Palau Novella- Garraf- Gavà.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Altimetria del dia d'avui.Ja feia molt temps que teníem aquesta sortida pendent, però un dia per una cosa, l'altre dia per un...

Circular a Gavà amb bicicleta de carretera.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Altimetria del dia d'avui.Finalment avui sí que hem pogut sortir a fer uns quants kilòmetres amb la bicicleta de carretera (la...

Gavà- Tibidabo (512 mts.)- Gavà en Gravel.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Altimetria del dia d'avui.A la sortida d'avui intentarem enllaçar Gavà amb el Tibidabo, mirant de trepitjar el menys possible...

Gavà- Torrelles- Palau Novella- Gavà amb BTT.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Altimetria del dia d'avui.Avui ens acompanya la Carme, feia molts dies que no ens veiem en persona, només ens havíem comunicat...

Gavà- Sant Ramon- Castelldefels- Gavà en BTT.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Altimetria del dia d'avui.Sortim de Gavà, travessem Viladecans i just a la sortida del poble agafem a mà esquerra direcció a...

Gavà- Parc Gavà- Castelldefels- Gavà en BTT.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Altimetria del dia d'avui.Seguim amb el confinament municipal (i pobles limítrof) per tant de moment, continuem amb la BTT....

Gavà- Begues- Palau Novella- Gavà en BTT.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Altimetria del dia d'avui.El fort vent d'avui no convida massa a sortir de casa, encara així ens animem a sortir. La idea...

Un Passeig per la riera de Caldes, a Palau solità i Plegamans

Avui us presento dos articles Us invito a fer aquest itinerari tot gaudint d’un passeig per la riba dreta de la riera de Caldes,  al seu pas pel municipi de Palau solità...

Jardins del Palau de Pedralbes

Descobrirem uns jardins senyorívols amb una gran varietat d'arbres, arbustos i plantes. Camins que ens conviden a passejar i a descobrir racons íntims i...

Jardins del Palau de les Heures

Els jardins del Palau de les Heures estan situats al peu de Collserola. D'estil francès i italià renaixentista, dissenyat per Adrià Piera. Els jardins envolten l'antic...

El Palau de Centelles, Barcelona

Palau Centelles, baixada de Sant Miquel, 8. Aprofitem que és la festivitat del Corpus i avui hi ha jornada de portes obertes en alguns edificis emblemàtics.A principis...

El Palau d'Anglesola - Lleida

El Palau d'Anglesola - Bell-lloc d'Urgell - LleidaNovena etapa del Camí de Sant Jaume, entre El Palau d'Anglesola i la ciutat de Lleida. Ha estat la darrera etapa de la...

Tàrrega - El Palau d'Anglesola

Tàrrega - Vilagrassa - Anglesola - Castellnou de Seana - El Palau d'AnglesolaVuitena etapa del Camí de Sant Jaume, entre Tàrrega i El Palau d'Anglesola. Hem arribat en...